صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / سومین «دیدار استارتاپی» ایرانسل امروز برگزار می‌شود
سومین «دیدار استارتاپی» ایرانسل امروز برگزار می‌شود

سومین «دیدار استارتاپی» ایرانسل امروز برگزار می‌شود

کسب و کار نیوز- سومین نشست از سلسله دیدارهای استارتاپی ایرانسل، با عنوان Irancell Meetup، امروز برگزار و ضمن دیدار مدیران ایرانسل و استارتاپ‌ها، ظرفیت‌های همکاری موجود بررسی می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، این رویداد، امروز چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱، با حضور استارتاپ‌ها، در کارگاه ۷ و ۸ کارخانۀ نوآوری آزادی برگزار می‌شود. رویدادهای Irancell Meetup، با موضوع هم‌اندیشی استارتاپ‌ها و مدیران ایرانسل و با هدف برقراری ارتباط نزدیک‌تر و گفت‌وگوی مستقیم با کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان، همچنین معرفی خدمات، زیرساخت‌ها و اولویت‌های سرمایه‌گذاری ایرانسل و نیز شناسایی استارتاپ‌های مستعد در حوزۀ دیجیتال و بررسی سرمایه‌گذاری ایرانسل بر روی استارتاپ‌ها، برگزار می‌شود.

پیش از این، دومین دور این از رویداد، ۳ خرداد ۱۴۰۱، با همکاری مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز، در این دانشگاه و با حضور استارتاپ‌های استان فارس، برگزار شده بود. نخستین نشست در این رابطه نیز، روز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، در تهران و با حضور حدود ۳۰ نفر از زیست‌بوم استارتاپی، برگزار شده بود. نشست‌های بعدی نیز، در شهرهای مختلف ایران برگزار خواهد شد.

در این دیدارها، ظرفیت‌های همکاری موجود بررسی می‌شود و استارتاپ‌ها، ضمن معرفی و توضیح حوزۀ فعالیت خود، نیازهای خود برای همکاری با ایرانسل را مطرح می‌کنند و نظرات مدیران ایرانسل برای توسعۀ محصولات و خدمات این شرکت‌ها، با آنها به اشتراک گذاشته می‌شود. ایرانسل، پیش از این نیز با راه‌اندازی مرکز نوآوری و اقدامات مختلفی از جمله برگزاری رویدادهای متعدد «نوآوردگاه»، «ایرانسل پیچ» و… تلاش کرده است تا با حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان ایرانی، به کارآفرینی و اشتغال‌زایی در چارچوب رشد اقتصاد دیجیتال، کمک کند.

همچنین مطالعه کنید:

جزییات ارسال در دیجی‌کالا/یک سفارش، چند هزینه ارسال

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی در یک خرید اینترنتی چند کالا سفارش می‌دهید، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.