صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / پلتفرم اتوماسیون بازاریابی اینترک از رونمایی رسمی خود خبر داد
پلتفرم اتوماسیون بازاریابی اینترک از رونمایی رسمی خود خبر داد

پلتفرم اتوماسیون بازاریابی اینترک از رونمایی رسمی خود خبر داد

کسب و کار نیوز- پلتفرم مارکتینگ اتومیشن اینترک، هفته آینده در جریان مراسم رسمی خود معرفی خواهد شد. در این مراسم مدیران این شرکت از روند شکل‌گیری این نرم‌افزار و نیاز آن در شرکت‌های ایرانی خواهند گفت و در خصوص چالش‌های شرکت‌های ایرانی در خصوص استفاده از سرویس‌های اتوماسیون بازاریابی صحبت خواهند کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، پلتفرم‌های مارکتینگ اتومیشن نه تنها در ایران، بلکه در دنیا هم ابزارهای نسبتا جدیدی هستند که حالا جز ابزارهای مهم مارکترها تبدیل شده‌اند. این پلتفرم‌ها از مهم‌ترین ابزارهای تعامل کسب و کار به خصوص کسب‌و کارها بزرگ با مخاطبان خود به شمار می آیند.

نحوه عملکرد یک پلتفرم مارکتینگ اتومیشن، از جمع‌آوری اطلاعات کاربران یک وب‌سایت یا اپلیکیشن آغاز می‌شود. این کاربران در دسته‌بندی‌های معناداری قرار می‌گیرند و مارکتر می‌تواند براساس ویژگی‌های اختصاصی هر دسته، به آن‌ها پیام اختصاصی در زمان درست ارسال کند. به عنوان مثال کد تخفیف لوازم جانبی موبایل به کسانی که در یک هفته گذشته از یک فروشگاه آنلاین، گوشی خریده‌اند. این پیام‌ها می‌توانند از کانال‌ها متنوع پیامک، ایمیل، پوش‌وب و پوش‌اپ برای مخاطب ارسال شود.

پیش از این در ایران سرویس مارکتینگ اتومیشن توسط دو شرکت وب‌انگیج با بک‌گراند هندی و شرکت اینسایدر با بگ‌گراند ترکیه‌ای ارائه می‌شد و اینترک قصد دارد که سهم بازار خود را در میان رقیب‌های خارجی خود گسترش دهد.

براساس آمار اعلامی این شرکت، اکنون بیش از ۴۰ میلیون کاربر فعال در اینترک وجود دارد و در ۶ماه گذشته بیش از ۳۳۰ میلیون پیام در این پلتفرم ارسال شده است. همچنین در این زمان بیش از ۲۸۰۰ کمپین تبلیغاتی در اینترک اجرا شده و گفته می‌شود بیش از ۱۰ میلیارد ایونت بر روی این پلتفرم هندل شده است.

همچنین مطالعه کنید:

جزییات ارسال در دیجی‌کالا/یک سفارش، چند هزینه ارسال

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی در یک خرید اینترنتی چند کالا سفارش می‌دهید، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.