صفحه اصلی / اصناف / برندها / چگونه با طراحی سایت (خبری/فروشگاهی) برندسازی کنیم؟
چگونه با طراحی سایت (خبری/فروشگاهی) برندسازی کنیم؟

چگونه با طراحی سایت (خبری/فروشگاهی) برندسازی کنیم؟

برندسازی و برندینگ چیست؟ اگر شما صاحب کسب و کار و بیزینس شخصی تان هستید، حتما تا بحال با مفهوم برندسازی آشنا شده اید و یا حداقل نام آن را شنیده اید.

برندسازی از طریق بستر اینترنت، به تمام مسیرهایی گفته می شود که مشتری می تواند توسط آن ها با برند و کسب و کار شما آشنا شود و خدمات خود را دریافت نماید. برندینگ به کسب و کارتان اعتبار می بخشد و قابلیت این را دارد که کمپانی شما را بسیار موجه و قوی نشان دهد.

اهمیت برندسازی در فروش و تبلیغات

برندسازی به شما کمک می کند تا در میان رقبای خود مانند ستاره ای ظاهر شده و مشتریان در ابتدا به سراغ کمپانی شما بیایند. به وسیله برندسازی است که آمار جذب و نگه داری مشتریان شما افزایش می یابد. برندهای بزرگ و قدیمی توانسته اند با ایجاد یک رابطه احساسی بین خود و مشتریان برای سالیان سال در ذهن ها باقی بمانند. به گونه ای که تبدیل به یک سمبل شوند و خاطرات نوستالژیک را زنده نگه دارند.

به عنوان مثال شعارهای تبلیغاتی: “مامان جون بستنی اش خوشمزه تر، هر جا سخن از اعتماد است نام بانک ملی ایران می درخشد، هچ کس تنها نیست؛ همراه اول” تمامی این شعارهای تبلیغاتی، برند خود را به یک خاطره تبدیل کرده اند و هیچ گاه فراموش نمی شوند.

برندسازی اینترنتی از طریق طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت روشی به شدت کارآمد در برندسازی اینترنتی است و بدین منظور شما نیاز به طراحی و تدوین یک استرتژی فروش هدفمند و در نهایت طراحی سایت فروشگاهی معتبر و حرفه ای دارید. می بایست تمام تمرکز خود را بر روی سایت خود گذاشته و تمامی فرآیند بهینه سازی و تولید محتوا را به صورت روتین و منظم انجام دهید.

به نظرم در حال حاضر مدیریت درست رسانه ‌ها و شبکه ‌های اجتماعی یک مجموعه، چالشیه که تمامی مجموعه ‌ها از کوچک تا بزگ با اون روبرو هستند. مجموعه ‌های کوچک می ‌خواهند رسانه دار و تریبون دار بشن و مجموعه ‌های بزرگ می ‌خواهند تریبون رو حفظ کنند تا در مواقع لزوم صدای خودشون رو به جامعه مخاطبشون برسونند.

طراحی سایت فروشگاهی

برندسازی اینترنتی از طریق طراحی سایت خبری

با طراحی سایت خبری که همواره آنلاین و به روز است، می توانید نیازهای مخاطبینی که دسترسی به روزنامه ها و مجلات ندارند را رفع نمایید. بگذارید با یک مثال واقعی از پیاده سازی یک ایده جذاب در یک سایت خبری، به شما بصورت واضح تاثیر سایت در برندسازی و افزایش مشتری را بیان نمایم.

یک روزنامه آلمانی به نام “فرانکفورتر” اقدام به طراحی یک وب سایت خبری آنلاین نمود. در آن روزها کتابی بسیار محبوب چاپ شده بود. این وب سایت خبری اقدام به ترجمه کتاب نمود و آن را بصورت رایگان در وب سایتش قرار داد. کتاب مهربانان در سطح اروپا بسیار پرفروش بود و برای آن تبلیغات زیادی انجام شده بود.

این روزنامه با پست کردن عکس ها و فیلم های مرتبط با کتاب و همچنین امکان دانلود فایل ترجمه شده کتاب در وب سایت خبری خود، توانست مخاطبان زیادی را بسمت سایت خود و روزنامه اش بکشاند. حتی اتاق های گفتگو، همان فروم خودمان را نیز در سایتش طراحی نمود و کاربران می توانستند به صورت زنده با یکدیگر در مورد کتاب بحث و تبادل نظر کنند.

این یکی از صدها مزیت داشتن سایت و اقدام به طراحی سایت است. شما با یک سایت خوب و ریسپانسیو ترافیک زیادی را جذب می کنید و به مرور زمان با خلق ایده های ناب تبدیل به برندی معتبر خواهید شد.

رشد کسب و کارتان از طریق طراحی سایت

کسب و کارهای زیادی هستند که سریع و با عجله میخان وارد دنیال دیجیتال بشن ولی خب قاعده بازی آنلاین اینجوری نیست و با همون سرعتی که ورود کردند حذف میشن. باید هویت داشته باشی تا بمونی، ارزش آفرینی کنی. دنیای دیجیتال نیاز به خدمات متفاوت داره! طراحی سایت فقط داشتن ی سایت و درگاه پرداخت نیست. من محمد نصیری به عنوان مدیر وبین سئو اعتقاد دارم که اول باید مزیت رقابتی خودمون رو مشخص کنیم و بعد وارد بازارآنلاین بشیم اینجوری سایتی داریم که احتمال موندنش خیلی بیشتره!

وبین سئو

طراحی سایت با وردپرس بهترین CMS دنیا

بیش از نصف سایت های جهان با وردپرس ساخته شده اند. وردپرس محبوبترین سیستم مدیریت محتوای ایران و جهان. یه سیستمی که میشه به راحتی اون رو برای خودمون شخصی سازی کنیم. سایت هایی که ما طراحی می کنیم کاملا در بستر وردپرس هستند و قالب های کاملا اختصاصی با ui و ux جذاب که کاربر ایرانی می پسنده.

شرکت های معتبری در زمینه طراحی سایت و ارائه خدمات طراحی سایت فعالیت گسترده ای دارند مانند:

newseo, novin, webinseo, websima شما می توانید به آن ها با خیال راحت اعتماد نمایید.

هشدار درگیر رسانه بازی نشوید!

رسانه بازی دقیقا نمود بی سوادی در مدیریت رسانه است.

متاسفانه خیلی از آنها هم که خودشان را مدیر رسانه می دانند فقط یک استراتژی را می شناسند : اینکه مخاطب نقش فشنگ های یک  مسلسل را برایشان دارد، تمرکز صرف بر افزایش تعداد مخاطبان، که با این مسلسل آنچنان شلیک کنند که تیرشان به هدف بخورد و محصولی را به یک مشتری بفروشند.

کسب و کارهایی که در تمام پلتفرمهای اجتماعی و غیر اجتماعی وجود دارند بدون داشتن هیچ استراتزی محتوایی، در همه آنها فقط یک محتوا تولید میشود ( البته اگر بشود آن را محتوا نامید) بیشترشان تکلیفشان با خودشان هم مشخص نیست.

باز نشرهای بدون تامل، قاطی کردن در برند سازی شخصی و سازمانی، فقط میخواهند حضور داشته باشند بدون اینکه بیزنس پلن داشته باشند.

ای کاش کسب و کارها به جای این همه رسانه بازی روی خدمات ارتباط با مشتری و خدمات پس از فروش متمرکز می شدند.

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.