صفحه اصلی / سرخط خبرها / اختصاص خودرو به‌تمامی ۳۸ هزار و ۴۵۷ نفر منتخب اصلی و ذخیره طرح جوانی جمعیت این دوره
اختصاص خودرو به‌تمامی ۳۸ هزار و ۴۵۷ نفر منتخب اصلی و ذخیره طرح جوانی جمعیت این دوره

اختصاص خودرو به‌تمامی ۳۸ هزار و ۴۵۷ نفر منتخب اصلی و ذخیره طرح جوانی جمعیت این دوره

معاون صنایع حمل‌ونقل وزیر صمت ضمن توضیح در خصوص اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گفت: در نخستین دوره تخصیص خودرو در سامانه یکپارچه، مجموع منتخبان اصلی 27 هزار و 790 نفر و مجموع منتخبان ذخیره 10 هزار و 667 نفر بود که به‌منظور افزایش رضایت‌مندی متقاضیان در این طرح، به همه منتخبان رزرو طرح جوانی نیز خودرو تخصیص می‌یابد.

معاون صنایع حمل‌ونقل وزیر صمت ضمن توضیح در خصوص اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گفت: در نخستین دوره تخصیص خودرو در سامانه یکپارچه، مجموع منتخبان اصلی ۲۷ هزار و ۷۹۰ نفر و مجموع منتخبان ذخیره ۱۰ هزار و ۶۶۷ نفر بود که به‌منظور افزایش رضایت‌مندی متقاضیان در این طرح، به همه منتخبان رزرو طرح جوانی نیز خودرو تخصیص می‌یابد.

به گزارش شاتا، منوچهر منطقی تصریح کرد: به‌عبارت‌دیگر در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت این دوره به ۳۸ هزار و ۴۵۷ نفر، خودرو اختصاص خواهد یافت.

وی یادآور شد: در این دوره، ظرفیت ۸۸ هزار و ۴۵۵ خودرو برای طرح جوانی جمعیت در نظر گرفته شد که در ۷۵ درصد طرح‌های فروش ارائه‌شده، میزان متقاضیان به‌مراتب کمتر از ظرفیت اختصاص‌یافته بود بنابراین در آن طرح‌ها ظرفیت تکمیل نشد و نیازی به قرعه‌کشی نیز نبود و بر اساس قانون، ظرفیت اولیه تکمیل‌نشده به طرح متناظر در فروش عادی اختصاص‌یافته است.

معاون وزیر صمت اعلام کرد: تخصیص خودرو به منتخبان ذخیره طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، پس از تکمیل فرآیند فروش منتخبان اصلی در ۲۵ خردادماه، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.