صفحه اصلی / اسلایدر / خاموشی با برنامه‌ نداریم/ خاموشی‌ها ناشی از همزمانی گرما و پرمصرفی است
خاموشی با برنامه‌ نداریم/ خاموشی‌ها ناشی از همزمانی گرما و پرمصرفی است

خاموشی با برنامه‌ نداریم/ خاموشی‌ها ناشی از همزمانی گرما و پرمصرفی است

کسب و کار نیوز- مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز با بیان اینکه هیچ خاموشی با برنامه‌ای در حال حاضر در شهرستان اهواز وجود ندارد، گفت: خاموشی‌هایی که در سطح شهر اهواز رخ می‌دهد، ناشی از همزمانی گرما و مصرف بیش از حد است.

به گزارش کسب و کار نیوز، عبدالحمید عباس شیاری اظهار کرد: هیچ خاموشی با برنامه‌ای در حال حاضر در شهرستان اهواز وجود ندارد و برنامه‌ای نیز تاکنون در این خصوص از سوی وزارت نیرو به ما ابلاغ نشده است. وی افزود: خاموشی‌هایی که در سطح شهر اهواز شاهد هستیم، ناشی از همزمانی گرما و مصرف بیش از حد برق است که باعث بروز حوادث و خاموشی در سطح شهر اهواز می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: برای مثال در یک روز کاری در تاریخ ۱۶ خردادماه ۲۶۸ مورد حادثه در داخل جعبه کنتور خانگی شهروندان به وجود آمده که ناشی از همزمانی گرما و پرمصرفی است. شیاری عنوان کرد: تا به امروز با انجام اقداماتی در بحث تجهیز و تعمیر تجهیزات و اقدامات تشویقی برای مصرف کنندگان حوزه صنایع و کشاورزی تلاش شده است تا هیچ خاموشی با برنامه‌ای در سطح شهر اهواز نداشته باشیم.

وی ادامه داد: همه تلاش مجموعه وزارت نیرو و شرکت توزیع برق اهواز بر این است که تابستان و فصل گرم پیش رو را بدون اعمال خاموشی پشت سر بگذاریم اما این مساله نیازمند همراهی مردم و رعایت الگوی مصرف است. مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز با بیان اینکه هدف وزارت نیرو این است تا در فصل گرما هیچ خانه‌ای خاموشی نداشته باشد، گفت: با افزایش دمای هوا، وارد روزهای گرم سال شده‌ایم و از این رو شاهد افزایش بار شبکه برق به ویژه در ساعت‌های پیک یا اوج مصرف هستیم و شهروندان اهوازی باید در این شرایط صرفه جویی حداکثری را در دستور کار خود قرار دهند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.