صفحه اصلی / اسلایدر / سیگنال شبانه قطعنامه شورای حکام به بازار سکه ایران/ پیش‌بینی جدید قیمت سکه در بازار
سیگنال شبانه قطعنامه شورای حکام به بازار سکه ایران/ پیش‌بینی جدید قیمت سکه در بازار

سیگنال شبانه قطعنامه شورای حکام به بازار سکه ایران/ پیش‌بینی جدید قیمت سکه در بازار

کسب و کار نیوز- عده ای از سکه بازان معتقد بودند در صورتی که نرخ دلار در بازار ارز امروز پنجشنبه ۱۹ خرداد ماه به خبر تصویب قطعنامه علیه ایران واکنش نشان دهد به تبع آن فلز گران بهای داخلی نیز بر مدار صعود قرار خواهد گرفت.

به گزارش کسب و کار نیوز ، قیمت سکه روز گذشته بر مدار نزول قرار گرفت و حتی کانال ۱۵ میلیون تومان را از دست داد. عقب نشینی سکه در حالی اتفاق افتاد که اسکناس آمریکایی افزایش را تجربه می کرد. فلز زرد رنگ داخلی دیروز در محدوده ۱۴ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان معامله شد.

پیش بینی قیمت سکه امروز ۱۹ خرداد

شب گذشته شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قطعنامه ای علیه ایران تصویب کرد. سیگنال این خبر به بازار سکه در ایران رسید. عده ای از سکه بازان معتقد بودند در صورتی که نرخ دلار در بازار ارز امروز پنجشنبه ۱۹ خرداد ماه به این خبر واکنش نشان دهد به تبع آن فلز گران بهای داخلی نیز بر مدار صعود قرار خواهد گرفت و بار دیگر به سمت مرر مقاومتی ۱۵ میلیون و۲۰۰ هزار تومان حرکت خواهد کرد.

با این حال عده ای دیگر می گفتند دیشب در معاملات پشت خطی قیمت دلار نزولی بوده و این امر می تواند زمینه ساز افزایش قدرت معامله گران کاهشی شود و قیمت سکه مانند روز چهارشنبه آرایش نزولی به خود بگیرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.