صفحه اصلی / اصناف / برندها / عزم کفش ملی در پیوند با نسل چهارم صنعتی شدن
عزم کفش ملی در پیوند با نسل چهارم صنعتی شدن

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد در بازدید از نمایشگاه عصر امید مطرح کرد

عزم کفش ملی در پیوند با نسل چهارم صنعتی شدن

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامیگفت: دیدن کفش ملی در نمایشگاه عصر امید نشانه‌ای از عزم سیاست‌گذاران این مجموعه در پیوند با نسل چهارم صنعتی شدن است.

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه صنعتی ملی با اشاره به اینکه دنیای جدید با دانش‌های نوین و میان‌رشته ای مواجه است گفت: اکنون صنعت، علوم شناختی و علوم ارتباطات در هم تنیده شده‌اند و هیچ بنگاه صنعتی و اقتصادی‌ای نمی‌تواند ادعا کند بی‌نیاز از علوم نوین و رسانه است؛بدیهی است که کفش ملی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
وی با ابراز خرسندی از درک این ضرورت از سوی سیاست‌گذاران کفش ملی گفت: صنعتی که به‌سمت نسل چهارم نرود به‌زودی کلا از صحنه حذف خواهد شد.

*کفش ملی به متخصص فلسفه کفش نیاز دارد!

قائم‌مقام اسبق معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با تاکید بر ضرورت توجه تغییر اقتضائات و ذائقه مردم در اکثر حوزه‌ها گفت: فلسفه تکنولژی یکی از مباحث پیچیده در صنعت است، همانند امثال تویوتای ژاپن که در این حوزه متخصصان متعددی دارند کفش ملی نیز با سابقه درخشان و پیشینیه تاریخی‌اش نیازمند متخصص فلسفه کفش و پایپوش است تا به نوع تصویری که از محصولات این شرکت ارائه می‌شود از منظر علوم شناختی بپردازد.

*انصافا کفش های ملی بسیار خوبند

معاون پیشین پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی در بیان خاطره‌‌ای از کفش ملی گفت: مرحوم پدرم هر سال ما را به شهر تهران می‌آورد و هر بار که به پایتخت می‌آمدیم از فروشگاه کفش ملی نیز برایمان یک جفت کفش می خرید؛ کفش‌هایی که انصافا هم بسیار خوب بودند واکنون نیز این کیفیت را حفظ کرده‌اند، به همین دلیل خاطره کودکی من از سفر به تهران با خرید کفش تازه از کفش ملی گره خورده است.

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.