صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / عضو کارخانه نوآوری آزادی موفق به چاپ کوره‌ای بر روی انواع ظروف شد
عضو کارخانه نوآوری آزادی موفق به چاپ کوره‌ای بر روی انواع ظروف شد

بهره برداری از محصولات جدید کارخانه نوآوری آزادی؛

عضو کارخانه نوآوری آزادی موفق به چاپ کوره‌ای بر روی انواع ظروف شد

شرکت «کوروش ماگ» مستقر در کارخانه نوآوری آزادی موفق به چاپ کوره ای بر روی انواع ظروف چینی، شیشه، بلور و سرامیک شده است، محصولاتی که با توجه به شرایط ویژه کشور در تولید، توانایی رقابت با نمونه های خارجی را دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، شرکت «کوروش ماگ» که از سال ۹۶ در کارخانه نوآوری آزادی (شعبه پارک فناوری پردیس) مستقر شده، موفق به چاپ کوره ای بر روی انواع ظروف چینی، شیشه، بلور و سرامیک شده است.
خطیبی مدیرعامل این شرکت می گوید ما در ابتدا کارمان را با تزیین ظروف آغاز کردیم. فعالیت ما در رابطه با طراحی و چاپ سیلک اسکرین و پخت آن روی ظروف شیشه، بلور، چینی و سرامیک است. فعالیت ما یک مرحله تکمیلی در چرخه تولید ظروف چینی، شیشه، بلور و سرامیکی است؛ در واقع دنیای رنگ را در چرخه تولید ظروف مورد اشاره وارد می کنیم.
او ادامه داد: با توجه به اینکه فرایند تولید ما یک مرحله تکمیلی در چرخه تولید این ظروف است، می تواند کمک شایانی به تولید محصولات متنوع، دلخواه و مورد پسند سلایق مختلف کند. به عنوان مثال در مناطق مختلف ایران سلایق مختلف وجود دارد که ما می توانیم با طراحی مناسب روی ظروف، طیف وسیعی از سلایق را در بر گرفته و نیاز مشتری را جوابگو باشیم.
خطیبی تصریح کرد: ما در طول سال‌های گذشته همواره سعی در ارتقا کیفیت کارمان داشتیم و حوزه فعالیت مان را گسترده تر کردیم. همچنین با استفاده از مواد اولیه مرغوب تر و بهرمندی از روش‌های چاپ نوین و با کیفیت بالا، توانستیم به کیفیت مطلوب در زمینه چاپ دست یابیم و با استفاده از تجهیزات مناسب تر در مرحله پخت روی ظروف به سمت توسعه و افزایش کیفیت گام برداشتیم.

لزوم توجه بیشتر به چاپ کوره ای روی ظروف

مدیرعامل شرکت «کوروش ماگ» معتقد است در کشور چین محصولات مشابه کاری که انجام می‌دهند بسیار زیاد است، اما کیفیت بالای محصولات تولیدی این شرکت می‌تواند از واردات محصولات بسیاری از چین و کشورهای دیگری که صاحب این صنعت هستند، جلوگیری کند؛ موضوعی که می تواند از خروج مبالغ قابل توجهی ارز از کشور جلوگیری کند.
او تاکید کرد: اقلامی که ما در کشور تولید می‌کنیم در بازارهای رقابتی با محصولات خارجی به ویژه کشور چین، قیمت‌های بسیار منصفانه تری دارد؛ زیرا در کشور ما مواد اولیه با کیفیت بسیار بالا، قیمت انرژی پایین تر نسبت به سایر کشورها و هزینه پایین تر نیروی انسانی وجود دارد. بنابراین در صورت توجه بیشتر به این حرفه توان رقابت با تولیدات خارجی وجود خواهد داشت.
خطیبی می گوید: همچنین در فرایند کار ما قبل از این که انتقال طرح روی ظروف، چاپ و پخت آن صورت گیرد، ۷ صنف و رسته کاری با ما در ارتباط هستند که یکی از مهمترین آنها تولید ظروف خام است. در واقع رونق کسب و کار ما می تواند منجر به رونق کسب و کار ۷ صنف دیگری باشد که مستقیم و غیرمسقیم برای تولید محصول نهایی با ما در ارتباط هستند.

قرار گرفتن در کنار تیم های خلاق، کلید طلایی رشد شرکت ها در پارک فناوری پردیس است

او گفت: چهار سال از حضور ما در کارخانه نوآوری آزادی می گذرد، فضایی که شاید مهم ترین ویژگی آن تفاوت با تمام محیط های کاری است که تا کنون تجربه کرده ایم. حضور ما در کارخانه نوآوری هر روز درس های جدید برای ما داشته است و به رشد و توسعه شرکت مان کمک بسیاری کرده است.
خطیبی تاکید کرد: کارخانه نوآوری آزادی انگیزه ما را برای کار بیشتر کرده و وجود تیم‌های خلاق در کنار یکدیگر به ویژه در فضای کار اشتراکی منجر به بهبود شبکه سازی و استفاده از توانمندی شرکت های دیگر برایمان شده است. این کلید طلایی به رشد فعالیتهای ما کمک کرده است.
او تصریح کرد: حضور در کارخانه نوآوری آزادی و به ویژه کمک های شتاب دهنده هفت و هشت به ما برای طی کردن مراحل مختلف در رسیدن به محصول نهایی کمک های زیادی کرد.
مدیرعامل شرکت «کوروش ماگ» گفت: توسعه بازار در سراسر کشور یکی از اهداف پیش روی ماست که در زمینه آن گام هایی نیز برداشته شده است. همچنین نیم نگاهی نیز به بازارهای صادراتی داریم تا بتوانیم اقلامی را برای بازارهای کشورهای منطقه فراهم کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

ارزآوری به ۲ میلیارد دلار می رسد/صادرات دانش بنیان ها به ۸۵ کشور

به گزارش کسب و کار نیوز ، امیرحسین میرآبادی ضمن اشاره به اینکه در سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.