صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / دومین نشست کمیته مشترک پارک فناوری پردیس و شورای علوم و فناوری نیکاراگوئه برگزار شد
دومین نشست کمیته مشترک پارک فناوری پردیس و شورای علوم و فناوری نیکاراگوئه برگزار شد

با هدف پیگیری توافق‌های صورت گرفته؛

دومین نشست کمیته مشترک پارک فناوری پردیس و شورای علوم و فناوری نیکاراگوئه برگزار شد

پس از امضاء تفاهم‌نامه میان پارک فناوری پردیس و شورای ملی علوم و فناوری نیکاراگوئه و برگزاری اولین نشست کمیته مشترک همکاری میان این دو سازمان، دومین نشست کمیته مذکور برای پیگیری توافق‌های صورت پذیرفته تشکیل شد.

‌به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این نشست با حضور مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس، صالحی سفیر جمهوری اسلامی ایران در نیکاراگوئه، ایساک لنین براوو سفیر کشور نیکاراگوئه در تهران، ماریا آیونیس ریواس دبیر اجرایی شورای ملی علوم و فناوری نیکاراگوئه برگزار و در آن به دو سفر اخیر و مهم مقامات جمهوری اسلامی ایران به کشور نیکاراگوئه اشاره و به اهمیت شروع همکاری میان دو کشور تاکید شد.
همچنین در ‌این نشست نمایندگانی از سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و انستیتو پاستور ایران و نمایندگان نیکاراگوئه ای از شورای ملی علوم و فناوری، معاون وزیر اقتصاد خانوار، جوامع، تعاونی‌ها و اصناف، موسسه ملی فناوری دامی کشاورزی، موسسه ملی مخابرات و نماینده شورای دانشگاه‌های نیکاراگوئه حضور داشتند.
‌در این نشست به نحوه پیشرفت پروژه‌های پیشنهادی دوطرف پرداخته و مقرر شد برای تسریع در امور اجرایی، سه کارگروه مختلف اجرایی برای پیشبرد اهداف تشکیل شود.
‌در پایان جلسه نیز سفیر کشور نیکاراگوئه در تهران به تاکید مقام معظم رهبری برای همکاری هر چه بیشتر با کشورهای آمریکای لاتین و نیز تاکید آقای دانیل اورتگا رییس جمهور کشور نیکاراگوئه برای همکاری با جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

همچنین مطالعه کنید:

تکمیل زنجیره ارزش خودروسازی با نوآوری دانش‌بنیان‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، نکته جالب این است که در عصر کنونی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.