صفحه اصلی / اصناف / برندها / هدایای تبلیغاتی برای مدیران شرکت ها
هدایای تبلیغاتی برای مدیران شرکت ها

هدایای تبلیغاتی برای مدیران شرکت ها

اگر به دنبال راهی برای تشکر کردن از مدیران، شرکای تجاری و کارمندان خود هستید، هدیه تبلیغاتی بهترین گزینه برای شما خواهند بود. هدایای تبلیغاتی محصولاتی هستند که بر روی آن‌ها لوگو و نام شرکت شما چاپ شده و در همه حال معرف برند شما خواهند بود. هدیه تبلیغاتی برای همه شرایط کاربرد دارد؛ چه قصد جذب مشتریان بیشتری داشته باشید و چه بخواهید از مدیران شرکت‌ها تقدیر کنید.
علاوه بر مدیر یک مجموعه، زمانی که می‌خواهید از یک شرکت به ‌خاطر عملکرد فوق‌العاده و تعهد به اهدافشان قدردانی کنید، می‌توانید به کل شرکت پاداش دهید. ارائه هدایای متفکرانه به آن‌ها نشان می‌دهد که اهمیت زیادی به فعالیت‌هایشان داده و قصد دارید از این راه تشکر کنید.
علاوه بر تشکر از مدیران، گاهی اوقات یک کسب و کار نوپا هستید که تمایل دارید برند خود را به مدیران بالا رتبه معرفی کنید. در این شرایط هم ارائه هدیه تبلیغاتی می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی بر روی ذهن مدیران داشته باشد. ممکن است پس از دریافت هدیه تبلیغاتی و آشنایی با برند، تمایل پیدا کنند با شرکت شما همکاری کرده و بدین شکل زمینه پیشرفت بیشترتان فراهم شود.
هدایای تبلیغاتی محدود به دوره زمانی خاصی نیستند، این ویژگی بدان معناست که یک هدیه می‌تواند برای ماه‌ها یا سال‌ها برند شما را به افراد دیگر معرفی کرده و به شمار کاربران شما بیافزاید. در این مقاله قصد داریم به معرفی هدایای تبلیغاتی برای مدیران شرکت ها بپردازیم.

ست رومیزی تبلیغاتی
برای مدیران و کارمندان یک مجموعه هیچ هدیه‌ای قیمت مناسب‌تر از ست رومیزی نخواهد بود. این هدیه با وجود قیمت مناسبی که دارد، تاثیر پذیری زیادی داشته و طول عمر آن هم بسیار بالاست. ست رومیزی تبلیغاتی معمولا بر روی میز مدیران قرار گرفته و از اقلام مختلفی تشکیل می‌شود. بسته به سلیقه خود کارفرما می‌توان از اقلامی نظیر خودکار، تقویم، دفترچه یادداشت، محل قرار گیری ماگ و … استفاده کرد. بر روی این ست نام برند و لوگوی شما چاپ شده است؛ پس علاوه بر مدیر، هر شخصی که وارد اتاق وی شود شرکت شما را شناخته و در صورت نیاز به سایت شرکت مراجعه خواهد کرد. اگر ست رومیزی با کیفیت باشد، تا ماه‌ها و سال‌ها بر روی میز خواهد ماند و تبدیل به عضو جدانشدنی اتاق مدیر می‌گردد.

خودنویس تبلیغاتی
خودکار و خودنویس تبلیغاتی محبوب‌ترین هدیه‌ای است که توسط برندهای مختلف در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. خودکار تبلیغاتی دارای قیمت مناسبی است و می‌توان در تعداد بالا آن را سفارش داد. خودنویس‌های تبلیغاتی دارای قیمتی بالاتری هستند اما کیفیت و جوهر آن‌ها کیفیت بهتری داشته و تحت استانداردهای برندهای مشهوری تولید می‌شوند. این خودنویس‌ها اغلب با بسته بندی خاص ارسال شده و می‌تواند بهترین انتخاب برای مدیران باشد. خودنویس برای امضا قرارداد یا پر کردن فرم‌ها به کار رفته و با توجه به طول عمر چندین ساله، برند شما را برای مدت زمان طولانی تبلیغ می‌کند.

کیف اداری تبلیغاتی
کیف اداری تبلیغاتی با چرم مصنوعی یا طبیعی تولید شده و در رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای و نسکافه‌ای قابل خریداری است. در گوشه‌ای از ان می‌توانید لوگوی خود را درج کنید تا شخصی که آن کیف را هدیه می‌گیرد، همیشه به یاد شما باشد. کیف اداری توسط مدیران هم استفاده شده و کاربرد وسیع کیف، آن را به هدیه‌ای موثر برای معرفی بیشتر کسب و کار تبدیل می‌کند.

ست هدایای دیجیتال تبلیغاتی
با توجه به نفوذ بالای وسایل دیجیتالی در زندگی روزمره، هدیه دادن آن‌ها منطقی بنظر می‌رسد. بسته به بودجه خود می‌توانید یک شارژر همراه، فلش تبلیغاتی یا هدفون و هندزفری به مدیران هدیه دهید. از آنجایی که این هدایا کاربردی هستند، حتما مورد استفاده افراد قرار خواهند گرفت و شما را یک قدم به هدف‌تان نزدیک می‌کند. هدیه دادن ست شارژر همراه، فلش و هدفون هم می‌تواند گزینه جذابی برای تشکر از مدیران مختلف باشد.

در کنار این هدایا می‌توانید ماگ تبلیغاتی، کیف پول تبلیغاتی، سر رسید تبلیغاتی و … را نیز برای تشکر از مدیران انتخاب کنید. نوع هدیه تبلیغاتی به بودجه کسب و کارها و سلیقه کارفرما بستگی دارد اما هر وسیله‌ای که انتخاب کردید، باید کیفیت بالایی داشته باشد. کیفیت بالای یک هدیه می‌تواند باعث جلب اعتماد افراد شده و بر ارزش برندتان بیفزاید؛ برعکس این حالت هم ممکن است. اگر یک هدیه تبلیغاتی در مدت زمان کوتاهی خراب شود، اعتبار شما خدشه دار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.