صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و پارک فناوری پردیس
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و پارک فناوری پردیس

در دومین روز نمایشگاه بین المللی صنعت نفت صورت گرفت

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و پارک فناوری پردیس

به منظور ایجاد یک بستر ایمن، پایدار، به روز و کارآمد جهت رفع نیازهای فناورانه و دانش‌بنیان، پارک فناوری پردیس یک تفاهم نامه همکاری با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب امضا کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عومی پارک فناوری پردیس، توسعه تحقیقات تحول آفرین و فناورانه با هدف بومی سازی و تجاری سازی اقلام راهبردی و تحریمی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب موضوع این تفاهم نامه همکاری است.

توسعه دانش فنی و فناوری های مورد تقاضای شرکت، بومی سازی اقلام و راهبردی و تحریمی شرکت، هدایت نظام یافته دستاوردهای پژوهشی و فناوری به سمت تجاری نمودن، حمایت از فرصت های نوآورانه و فناورانه در حوزه تکمیل زنجیره ارزش شرکت و تدوین نقشه‌راه فناوری و نوآوری برای شرکت، را می توان به عنوان مهمترین ابعاد این تفاهم نامه برشمرد.

مراسم امضا این تفاهم نامه با حضور مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس، علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و رئیس پژوهش و فناوری این شرکت و در روز شنبه (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) در پاویون پارک فناوری پردیس برگزار شد.

اختصاص دفتر همکاری های شرکت با زیست بوم فناوری و نوآوری در محل پارک فناوری پردیس، همراهی در تدوین نقشه راه فناوری و نوآوری شرکت، رصد تکنولوژی و ایجاد زمینه انتقال و بومی‌سازی فناوری، بررسی و ارزیابی طرحها و ایده‌های پژوهشی ارجاعی از شرکت کارفرما در زمینه‌های مطالعات بازار، تهیه برنامه کسب و کار و امکان‌سنجی فنی و اقتصادی، ارزش‌گذاری فناوری، پرداخت تسهیلات مالی برای اجرای پروژه‌های فناورانه از مفاد این تفاهم نامه است.

بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی» طی روزهای ۲۳ الی ۲۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۶ در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود

همچنین مطالعه کنید:

تکمیل زنجیره ارزش خودروسازی با نوآوری دانش‌بنیان‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، نکته جالب این است که در عصر کنونی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.