صفحه اصلی / اسلایدر / کاهش ۴۰ تا ۶۰ هزار تومانی قیمت میوه های نوبرانه در بازار
کاهش ۴۰ تا ۶۰ هزار تومانی قیمت میوه های نوبرانه در بازار

کاهش ۴۰ تا ۶۰ هزار تومانی قیمت میوه های نوبرانه در بازار

کسب و کار نیوز- عضو هیئت مدیره اتحادیه میوه و تره بار گفت: با افزایش عرضه میوه های نوبرانه اعم از گوجه سبز و زردآلو نسبت به قبل قیمت هرکیلو از این محصولات کاهش داشته است.

به گزارش کسب و کار نیوز ، جواد باقری گفت: قیمت کنونی هر کیلو گوجه سبز ۱۰ تا ۵۵ هزار تومان، توت فرنگی ۱۲ تا ۵۰ هزار تومان، زردآلو ۶۰ هزار تومان و ملون و شاه پسند ۸ تا ۱۱ هزار تومان است‌.

او قیمت کنونی هر کیلو خیار بوته ای را ۶ تا ۸ هزار تومان، خیار گلخانه ۷ هزار و ۵۰۰ تا ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان، پرتقال تامسون ۷ تا ۱۲ هزار تومان، سیب زرد دماوند ۹ تا ۱۸ هزار تومان و سیب قرمز دماوند ۷ تا ۱۴ هزار تومان اعلام کرد.

محصول قیمت هر کیلو
گوجه سبز ۱۰ تا ۵۵ هزار تومان
توت فرنگی ۱۲ تا ۵۰ هزار تومان
زردآلو ۶۰ هزار تومان
ملون و شاه پسند ۸ تا ۱۱ هزار تومان
خیار بوته ای ۶ تا ۸ هزار تومان
خیار گلخانه ۷ هزار و ۵۰۰ تا ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان
پرتقال تامسون ۷ تا ۱۲ هزار تومان
سیب زرد دماوند ۹ تا ۱۸ هزار تومان
سیب قرمز دماوند ۷ تا ۱۴ هزار تومان

آقای باقری می‌گوید: با افزایش عرضه قیمت هر کیلو گوجه سبز از ۹۰ هزار تومان به ۵۵ هزار تومان و زردآلو از ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار تومان به ۶۰ هزار تومان رسیده است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه میوه و تره بار گفت: با افزایش عرضه میوه‌های تابستانه پیش بینی می‌شود که قیمت در هفته‌های آتی مجدد کاهش یابد.

بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که قیمت کنونی هرکیلو توت فرنگی ۸۵ تا ۱۱۰ هزار تومان، گوجه سبز ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان، زردآلو ۹۰ تا ۱۳۰ هزار تومان، ملون ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان، طالبی ۱۵ هزار تومان و هندوانه ۵ تا ۸ هزار تومان است‌.

بنابر اعلام مسئولان اتحادیه میوه و سبزی، خرده فروشی‌های سطح شهر بر مبنای فاکتور، مجاز به حداکثر احتساب ۳۵ درصد سود هستند و عرضه با نرخ‌های بالاتر گرانفروشی و تخلف است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.