صفحه اصلی / سیاسی / دولت / رئیس جمهور: بانک اطلاعات سلامت شهروندان کامل شود
رئیس جمهور: بانک اطلاعات سلامت شهروندان کامل شود

در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا؛

رئیس جمهور: بانک اطلاعات سلامت شهروندان کامل شود

رئیس‌ جمهور با اشاره به کاهش چشمگیر آمار قربانیان بیماری کرونا در کشور، به مسئولان وزارت بهداشت توصیه کرد با استفاده از این فرصت، نسبت به تهیه شناسنامه سلامت و تکمیل بانک اطلاعات سلامت شهروندان اقدام کنند.


به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به کاهش چشمگیر آمار قربانیان و مبتلایان کرونا، از زحمات و تلاش‌های کادر درمان کشور برای صیانت از جان مردم و همچنین مشارکت و همکاری دستگاه‌های مختلف با وزارت بهداشت برای تأمین نیازهای کادر درمان قدردانی کرد.

رئیس جمهور در عین حال بر تداوم آموزش‌های عمومی و همچنین تقویت پیشگیری و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تأکید و با توجه به کاهش شدت شیوع کرونا، به مسئولان وزارت بهداشت توصیه کرد با استفاده از این فرصت، نسبت به تهیه شناسنامه سلامت شهروندان‌ و تکمیل بانک اطلاعات سلامت آحاد جامعه اقدام کنند.

آیت‌الله رئیسی همچنین گفت: همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور و مجموعه هلال احمر باید با تجهیز امکانات و تأمین داروها، همواره آمادگی خود را در برابر سویه‌های جدید و احتمالی بیماری کرونا حفظ کنند.

همچنین مطالعه کنید:

دولت مسئله اشتغال را با جدیت دنبال می‌کند/آمار بیکاری کاهشی است

به گزارش کسب و کار نیوز، «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور در جشن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.