صفحه اصلی / اسلایدر / در تامین روغن هیچ مشکلی وجود ندارد/ مرغ، تخم‌مرغ و لبنیات به اندازه کافی تولید می‌شود
در تامین روغن هیچ مشکلی وجود ندارد/ مرغ، تخم‌مرغ و لبنیات به اندازه کافی تولید می‌شود

در تامین روغن هیچ مشکلی وجود ندارد/ مرغ، تخم‌مرغ و لبنیات به اندازه کافی تولید می‌شود

کسب و کار نیوز- وزیر جهاد کشاورزی گفت: هیچ کمبودی در تامین کالاهای اساسی نداریم و مرغ، تخم‌مرغ، روغن و لبنیات به اندازه کافی تولید می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز ، سیدجواد ساداتی‌نژاد با حضور در یک برنامه تلویزیونی و در پاسخ به این سئوال که وزارت جهاد کشاورزی در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و متناسب‌سازی قیمت‌ها چه تمهیداتی اندیشیده است؟ گفت: هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم. به اندازه کافی مرغ، تخم‌مرغ، روغن و لبنیات در حال تولید است و نظارت خوبی نیز در این زمینه داریم.

وی ادامه داد: از فردا (چهارشنبه، ۲۱ اردیبهشت) میز همکاری‌ میان سه وزارتخانه جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و دادگستری برگزار می‌شود و تعزیرات نیز نظارت‌های لازم را جدی‌تر دنبال خواهد کرد.

وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: “دامدار کارت” همه روستاییان و عشایر تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید نهاده‌های دامی با تسهیلات ارزان‌قیمت مورد توافق قرار گرفته است که بانک‌های کشاورزی این کار را در استان‌ها و شهرستان‌ها عملیاتی می‌کنند.

ساداتی‌نژاد در ادامه گفت: در زمینه خرید محصولات مازاد در حوزه مرغ، تخم‌مرغ و دام، شرکت پشتیبانی امور دام آمادگی کامل را در استان‌ها دارد. سازمان تعاون روستایی نیز مشکلی از بابت این خرید نخواهد داشت.

وی ادامه داد: تأمین نهاده‌های دامی به‌طور کامل توسط وزارت جهاد کشاورزی انجام شده است و مشکلی از بابت تامین نهاده وجود ندارد.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: به هیچ عنوان در تامین روغن مشکلی نداریم و اگر بعضی از قفسه‌های فروشگاه‌ها خالی از روغن است به این دلیل است که برخی از هموطنان فکر می‌کنند ممکن است کمبودی در کالاها باشد و مازاد نیاز خود خرید می‌کنند. این اقدام باعث می‌شود که بعضی مواقع قفسه‌ها پر و خالی شوند.

وی در پایان گفت: این کار بزرگ اقتصادی که به نفع مردم است و از دیشب شروع شده، به خوبی با همکاری مردم، بنگاه‌های تولیدی و مسئولان پیش خواهد رفت.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.