صفحه اصلی / اسلایدر / هیچ مشکلی برای تأمین کالاهای اساسی نداریم/تولید روغن افزایش یافت
هیچ مشکلی برای تأمین کالاهای اساسی نداریم/تولید روغن افزایش یافت

هیچ مشکلی برای تأمین کالاهای اساسی نداریم/تولید روغن افزایش یافت

کسب و کار نیوز- وزیر جهاد کشاورزی گفت: اگرچه در آغاز اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها، قیمت برخی کالاها افزایش می یابد، اما جبران این هزینه ها در اختیار افراد قرار می گیرد.

به گزارش کسب و کار نیوز ، سیدجواد ساداتی نژاد در برنامه زنده تلویزیونی درباره تأمین کالاهای اساسی اظهار کرد: هیچ مشکلی برای تأمین کالاهای اساسی نداریم و همه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی افزود: کاری کرده ایم که مردم دغدغه‌ای در خصوص تأمین کالا نداشته باشند بر اساس اطلاعیه‌های رسمی که از ستاد مردمی سازی یارانه‌ها از امروز صادر می‌شود، مردم در جریان جزئیات و فرآیندهای این اتفاق قرار می‌گیرند.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه قاعدتاً تغییراتی در قیمت کالاها با حذف ارز ترجیحی وجود دارد ضمن اینکه افزایش قیمت جهانی زیادی را به دلیل شرایط و اوضاع دنیا داریم؛ اما سقف قیمتی را برای اینکه بازار قابل کنترل و نظارت باشد و بتوانیم کاری کنیم که تعزیرات کار خود را انجام دهد، اعمال خواهیم کرد؛ ضمن اینکه اختیارات سازمان تعزیرات حکومتی هم برای کنترل بازار افزایش یافته است.

ساداتی نژاد یادآور شد: ستاد مردمی سازی یارانه‌ها سقف قیمتی جدید کالاهای اساسی را اعلام خواهند کرد.

وی تأکید کرد: هیچ مشکلی در حوزه بازار روغن و تأمین روغن خوراکی نداریم؛ با کارخانجات تولید روغن جلسه گذاشته ایم و روغن خام در اختیارشان قرار داده ایم؛ سه شیفت تولید روغن را آغاز کرده اند؛ با نرخ‌های جدیدی که هم از طرف ستاد اعلام می‌شود، بازار آرامش خود را حفظ می‌کند؛ همچنین جبران هزینه‌هایی که افزایش می‌یابد، خواهد شد و مبالغ آن در اختیار خانوارها قرار می‌گیرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.