چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اصناف / برندها / تولید و اجرای دانش بنیان کفپوش های صنعتی در بهبد صنعت پارسا
تولید و اجرای دانش بنیان کفپوش های صنعتی در بهبد صنعت پارسا

تولید و اجرای دانش بنیان کفپوش های صنعتی در بهبد صنعت پارسا

شما همیشه کفپوش ها را می بینید و از آن‌ها استفاده می‌کنید و قطعا به طور ظاهری نیز متوجه برخی تفاوت‌های آن‌ها شده‌اید. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از بهترین کفپوش‌های صنعتی و تولید کننده آن در ایران بیشتر آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از محصولات تولیدی شرکت بهبد صنعت پارسا را با هم بررسی کنیم.

کفپوش صنعتی

اپوکسی اصلی ترین ماده ای است که در اجرای پروژه‌های کفپوش اپوکسی استفاده می‌شود. اپوکسی که (پلی پوکساید) یک نوع پلیمر ترموست است که از ترکیب و فعل و انفعالات دو جز اصلی اپوکساید رزین و سخت‌کننده‌ها (هاردنر) تشکیل می‌گردد. (منبع)

کفپوش اپوکسی: کفپوش اپوکسی نوعی کفپوش مقاوم و زیباست که خاصیت‌های فیزیکی مانند تحمل فشار بالا، آنتی استاتیک و… و خاصیت‌های شیمیایی مانند ضد اسید بودن آن باعث استفاده گسترده آن در صنعت شده است. این محصول توسط رزین اپوکسی و هاردنر ساخته می‌شود و با توجه به محیطی که قرار است در آن اجرا شود، ضخامت‌های مختلفی می‌تواند داشته باشد. کفپوش اپوکسی را در پارکینگ‌، فروشگاه و هایپر مارکت، شهربازی، کارخانه، کارگاه، نمایشگاه، منزل و… استفاده می‌شود.

کفپوش پلی یورتان: کفپوش پلی یورتان نیز نوعی از کفپوش پلیمری است که انعطاف پذیری بالایی دارد. این کفپوش های نسل پیشرفته سیستم های پلیمری هستند و غالبا در محیط هایی استفاده می شود که می تواند نقش بهتری را نسبت به اپوکسی ایفا کند. این محصول در محیط های باز و یا محیط هایی که در معرض نور مستقیم خورشید و اشعه فرابنفش است، کارکرد بسیار خوبی دارد.

کفپوش MMA: متیل متاکریلات، مناسب نصب در محیط هایی است که دمای بسیار پایینی دارند و معمولا در این فضاها استفاده می شود. از جمله ویژگی های این کفپوش، می‌توان به مقاومت در برابر مواد شیمیایی، لغزش و رطوبت اشاره کرد.

کفپوش پلی یوریا: این محصول چسبندگی بسیار بالایی نسبت به اکثر باقی کفپوش ها دارد و می تواند جایگزین خوبی برای سایر آن ها در محیط های واجد شرایط باشد. می توان گفت مهم ترین ویژگی این محصول، آماده سازی سریع آن است.

از مهم ترین ویژگی ها کفپوش های صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی
  • مقاوم در برابر فشار
  • مقاوم در برابر حرارت
  • چسبندگی مناسب و بالا
  • نفوذ ناپذیری در برابر آب
  • و…

کفپوش ورزشی

سال های ورزشی مانند بسکتبال، والیبال، هندبال، فوتسال و… نوع خاصی از کفپوش را دارند که انعطاف بالایی داشته و قابل اجرا در طرح و رنگ‌های مختلف است. کفپوش ورزشی پلی یورتان خصوصیت بسیار مهم ضربه گیری را نیز دارد که برای افزایش ایمنی و کاهش خطرات ورزشکاران بسیار مهم است. از مهم ترین ویژگی های این محصول می‌توان به یکپارچه و بدون درز بودن، تعمیر و نگهداری آسان، بهداشتی، مقاوم به سایش و ضربه گیری عالی اشاره کرد.

کف پلی یورتان ورزشی

رنگ های صنعتی

یک رنگ خوب هم زیباست و هم از سطوح در برابر خوردگی و سایر خطرات حفاظت می‌کند. رنگ های صنعتی با توجه به شرایط آب و هوایی و محیط صنعتی مورد نظر، در رده های گوناگون تولید می‌شوند.

افزودنی های بتن

این افزودنی ها در شرایط خاص آب و هوایی برای نگهداری از سازه‌ ها به کمک بتن می‌آیند. این مواد با ترکیب های مختلف با هم ترکیب می شوند و خاصیت مورد نظر به را به بتن می دهند. برخی از این مواد افزودنی شامل: روان کننده ها، کندگیرها و تندگیرها، چسب های بتن، ضد یخ بتن، الیاف پلاستیکی و فلزی و… می‌شود.

کفپوش آنتی استاتیک

در محیط های صنعتی و مکان هایی که تجهیزات گران قیمت الکتریکی وجود دارد استفاده از کفپوش آنتی استاتیک اهمیت ویژه ای دارد. در این فضاها غالبا به دلیل الکتریسیته ناشی از رفت و آمد (و البته سایر دلایل) ممکن است خطراتی برای دستگاه ها ایجاد شود که خاصیت آنتی استاتیکی کفپوش می تواند این خطر را رفع کند. این محصول بر پایه اپوکسی و هاردنر پلی آمین تغییر شکل یافته تولید شده و اجرا می شود. اتاق های کنترل، اتاق های عمل، اتاق های سرور و آزمایشگاه ها از جمله محیط هایی هستند که از این محصول استفاده می کنند.

محصولات دیگری نیز در شرکت بهبد صنعت پارسا تولید می شوند که پیشنهاد می‌کنیم از آن‌ها در سایت www.epoxyfloor.ir دیدن نمایید.

چطور می‌توانم این محصولات را تهیه کنم؟

دریافت مشاوره اصولی و استعلام قیمت های منطقی و منصفانه، اهمیت زیادی در انجام پروژه‌ها دارد و دقیقا همینجاست که اهمیت یک شرکت متخصص خود را نشان می‌دهد. شرکت مهندسی بهبد صنعت پارسا تولید کننده، مشاور و مجری انواع کفپوش های صنعتی، پوشش های ضد خوردگی و سیستم های حاظت از سطوح با بهره گیری از تکنولوژی روز و مدرن دنیا و مواد اولیه اروپایی سال‌هاست که در ایران در حال انجام پروژه‌های مختلف این حوزه است.

لوگو شرکت بهبد صنعت پارسا

از نمونه کارهای تخصصی این شرکت می‌توان به اجرای پروژه در بازار بزرگ کیش، ستاد اجرایی امام (ره)، وزارت نیرو، ویلاهای شخصی و لوکس، پاساژ کویتی‌ها، ورزشگاه تختی، گمرک بندر انزلی، صنایع مس سرچشمه و بیش از ۵۰۰ پروژه دیگر است که می توانید در سایت این شرکت با آدرس www.epoxyfloor.ir مشاهده نمایید.

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.