صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / سمات پرداخت سود سنواتی سهامداران را آغاز کرد
سمات پرداخت سود سنواتی سهامداران را آغاز کرد

همزمان با عید سعید فطر؛

سمات پرداخت سود سنواتی سهامداران را آغاز کرد

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) گفت: این شرکت همزمان با عید سعید فطر پرداخت سود سنواتی سهامداران بازار سرمایه را آغاز کرد


محمد باغستانی افزود : دریافت سود سنواتی شرکت ها یکی از مهم ترین دغدغه ها و مطالبات سهامداران در طول سال های اخیر بود که خوشبختانه شرکت سپرده گذاری مرکزی زیر ساخت های فنی لازم را برای رفع این مشکل فراهم کرده است.

وی اظهار داشت: شرکت سرمایه گذاری پردیس، نخستین شرکتی است که امروز سود سنواتی سهامداران خود را از طریق سمات پرداخت کرد.

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: از ۱۹ هزار و ۹۰ نفر سهامدار شرکت سرمایه گذاری پردیس، ۱۲ هزار و ۴۸۸ نفر در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) ثبت نام کرده بودند که سود سنواتی این افراد به مبلغ بیش از ۱۸ میلیارد ریال امروز به حسابشان پرداخت شد.

باغستانی ادامه داد: شرکت سپرده گذاری مرکزی این آمادگی را دارد که سودهای سنوات گذشته شرکت ها را دریافت و به حساب سهامداران واریز کند که به طور حتم این موضوع منجر به افزایش رضایتمندی سهامداران خواهد شد.

مدیرعامل سمات از سهامدارانی که تاکنون ثبت نام و احراز هویت خود را در سامانه سجام انجام نداده اند، درخواست کرد هر چه سریعتر این اقدام را انجام دهند تا این شرکت امسال بتواند سود مجامع و مطالبات سنواتی سهامداران را از طریق اطلاعات این سامانه پرداخت کند.

گفتنی است، سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) با هدف ایجاد سامانه ای یکپارچه، فراگیر و ارائه خدمات مطلوب به سهامداران بازار سرمایه راه اندازی شده است.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.sejam.ir به صورت حضوری و غیر حضوری ثبت نام خود را در این سامانه انجام دهند و به باشگاه بزرگ مشتریان بازار سرمایه ملحق شوند.

همچنین مطالعه کنید:

سود سهام عدالت تا هفته پایانی اسفند پرداخت می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، دولت در سال ‌۱۴۰۱ برای پرداخت به موقع سود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.