صفحه اصلی / اصناف / بازار / کاهش ٧٠ هزار تومانی قیمت سکه امامی
کاهش ٧٠ هزار تومانی قیمت سکه امامی

گزارش بازار در نیمه اول معاملات؛

کاهش ٧٠ هزار تومانی قیمت سکه امامی

قیمت انواع سکه در بازار طلا تحت تاثیر تعطیلی بازار جهانی طلا و افزایش قیمت دلار در بازار آزاد نوساناتی را تجربه می‌کند. به‌طوریکه قیمت سکه امامی افزایش و قیمت ربع سکه کاهش یافته است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از   اقتصاد آنلاین  در شرایطی که بازار جهانی تعطیل است و آخرین قیمت اونس جهانی با کاهش معادل ١٨٩٧ دلار و ٢٨ سنت ثبت شده، از طرفی قیمت دلار در حال پیشروی در کانال ٢٨ هزار تومان است، در نتیجه شرایط شاهد نوسانات قیمتی در بازار طلا و سکه هستیم، به‌گونه‌ای که با کاهش ٧٠ هزار تومانی قیمت سکه امامی و افزایش ٨٠ هزار تومانی ربع سکه روبرو هستیم. 

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۳میلیون و ٨۴ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه آخرین روز معاملاتی هفته گذشته با قیمت ۱۳میلیون و ١۴٩ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمتی در حدود ٧٠ هزار تومان را نشان می‌دهد.

نیم سکه نیز با قیمت ۷میلیون و ٢٩۵ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز پنجشنبه هفته گذشته، ۷میلیون و ٢٣٣ هزارتومان بود که با اندکی کاهش قیمت روبرو بوده است

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ٢٨٢ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی پنجشنبه هفته گذشته معادل ۴ میلیون و ٢٠٢ هزار تومان، افزایش قیمت ٨٠ هزار تومانی داشته است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲میلیون و ۶٠٢ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ۲ میلیون و ۵٩٨ هزار تومان افرایش قیمت اندکی داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی ۵٢١ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ٧٠ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون ١٣۵ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک. میلیون و ۵٢ هزار تومان حباب دارد.

 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.