صفحه اصلی / اسلایدر / امکان ثبت نام مسکن برای خانواده‌های دارای ۳ فرزند با وجود فرم “ج” قرمز
امکان ثبت نام مسکن برای خانواده‌های دارای ۳ فرزند با وجود فرم “ج” قرمز

امکان ثبت نام مسکن برای خانواده‌های دارای ۳ فرزند با وجود فرم “ج” قرمز

کسب و کار نیوز- اصلانی گفت: قانون صراحت دارد هر خانواده‌ای که تاریخ تولد فرزند سوم آن‌ها از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد است، حتی با وجود استفاده از امکانات دولتی می‌تواند برای دریافت مسکن اقدام کند.

به گزارش کسب و کار نیوز ، پروانه اصلانی گفت: خانواده های دارای ۳ فرزند که محل سکونت آن‌ها در شهر‌های با جمعیت زیر ۵۰۰ هزار نفر باشد یک قطعه زمین ۲۰۰ متری دریافت می‌کنند و این امکان برای افرادی که فرم ج آن‌ها قرمز هم باشد وجود دارد. به گفته مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، افرادی که در شهر‌های بالای ۵۰۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کنند در شهر‌های اطراف یا جدید یا شهر‌های زادگاه پدر و مادر به انتخاب خودشان یک واحد مسکونی یا ۲۰۰ متر زمین بر اساس داشته‌های وزارت راه و شهرسازی دریافت می‌کنند.

در قانون حمایت از خانواده قید شده اگر نرخ باروری در شهر محل زادگاه پدر یا بچه بالای ۲.۵ نباشد امکان استفاده از این تسهیلات نیست که اصلانی در این خصوص گفت: این شرط به خاطر هدایت تسهیلات به سمت شهرهایی که محرومیت بیشتر دارند است. افراد نرخ زاد و ولد را می توانند از مرکز آمار کسب کنند و ما هم در سامانه وزارت راه و شهرسازی این اطلاعات را بارگذاری می کنیم. طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت امکان ثبت نام برای خانواده های دارای سه فرزند از امروز در سامانه نهضت ملی مسکن فراهم شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.