صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / برگزاری سفرهای دریایی بین ایران و قطر، مطالبه مردم و مسئولان است
برگزاری سفرهای دریایی بین ایران و قطر، مطالبه مردم و مسئولان است

معاون وزیر راه:

برگزاری سفرهای دریایی بین ایران و قطر، مطالبه مردم و مسئولان است

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بر لزوم آمادگی کامل همه واحدهای دریایی، بندری و مهندسی، جهت ارائه خدمات و تسهیل فعالیت‌های بازرگانی و پشتیبانی تجاری، در سال جاری، تاکید کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بر لزوم آمادگی کامل همه واحدهای دریایی، بندری و مهندسی، جهت ارائه خدمات و تسهیل فعالیت‌های بازرگانی و پشتیبانی تجاری، در سال جاری، تاکید کرد و گفت: ۱۴۰۱، سال پرکاری خواهد بود و تمامی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، تجهیزاتی و سرمایه گذاری، بر اساس برنامه و بودجه مصوب، پیگیری و اجرا خواهد شد.

علی‌اکبر صفایی در نخستین جلسه شورای هماهنگی مدیران و معاونان این سازمان در سال جاری، با اشاره به مدیریت و انجام سفرهای دریایی ایمن در نوروز ۱۴۰۱ تاکید کرد: معاونت امور دریایی، به عنوان متولی سفرها و گردشگری دریایی در کشور، باید برای رفع نواقص و کاستی‌های موجود در این حوزه به سرعت دست به کار شود و برنامه مدون و مطالعه شده‌ای را برای اجرای سفرها و گردشگری دریایی بی عیب و نقص و تسهیل‌کننده، جهت همه ایام سال، طراحی کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اجرایی شدن توافقنامه‌های دریایی و بندری بین تهران و دوحه در سفر اخیر وزیر حمل‌ونقل و ارتباطات کشور قطر به ایران، اظهار داشت: سفر دریایی بین ایران و قطر، مطالبه مردم و مسئولان کشور است، بنابراین این امر باید به سرعت عملیاتی شود و مشکلات موجود در این زمینه مانند شناورهای مناسب، اسکله‌های مخصوص پهلوگیری شناورهای مسافری و گردشگری و ترمینال مجهز، بدون فوت وقت، برطرف شود.

مدیر عامل سازمان سازمان بنادر همچنین از تکمیل تجهیزات بندری و دریایی، با منابع این سازمان و بخش خصوصی در سال جاری خبر داد و گفت: کلیه مصوبات این شورا و سایر تصمیمات هیأت عامل در سفر به بنادر باید با نظارت و هدایت مدیران، مطابق با برنامه و طرح جامع بنادر، اجرایی و عملیاتی شود.

صفایی با بیان اینکه هیچ حرف بدون عمل و هیچ تصمیم غیر اجرایی، در دولت سیزدهم قابل پذیرش نیست، افزود: جلسات و هم اندیشی ارگان‌های دریایی، به جهت اینکه کلیه ارگان‌ها و شرکت‌های دریایی کشور، برای رفع مشکلات و چالش‌های اساسی حمل‌ونقل دریایی، هم‌راستا و هم‌جهت باشند، بسیار مهم است و باید به سرعت این جلسات برگزار شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.