صفحه اصلی / اقتصادی / اقتصاد کلان / تاثیر محدودیت‌های کرونایی چین برای صادرکنندگان گوشت برزیل
تاثیر محدودیت‌های کرونایی چین برای صادرکنندگان گوشت برزیل

تاثیر محدودیت‌های کرونایی چین برای صادرکنندگان گوشت برزیل

انجمن پروتئین حیوانی برزیل (ABPA) اعلام کرد که شرکت‌های عضو آن در حمل‌ونقل محصولات از طریق بندر شانگهای با مشکلاتی مواجه هستند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، در این بیانیه که در پاسخ به سوال رویترز درباره تاثیرات محدودیت‌های ناشی از کووید در شهر چین ارسال شد، آمده است که محموله‌ها به بنادر دیگر مانند یانتیان هدایت می‌شوند.

در این بیانیه با اشاره به شایعاتی مبنی بر لغو احتمالی قراردادها آمده است: هیچ گزارشی مبنی بر تعلیق فروش وجود ندارد. در عین حال، شرکت‌های عضو ABPA امیدوارند که وضعیت شانگهای به زودی به حالت عادی بازگردد.

رویترز اعلام کرد که اقدامات سختگیرانه پس از شیوع کووید-۱۹ در ماه مارس آغاز شد که بر ۲۵ میلیون ساکن شانگهای تاثیر گذاشت و تجارت و گردش کالا را با مشکل مواجه کرد، زیرا موادغذایی منجمد پس از اعمال محدودیت، در بندر متوقف و بازرسی برای گوشت ورودی متوقف شد.

شانگهای نقطه اصلی ورود واردات گوشت برزیل به سرزمین اصلی چین است که بزرگ‌ترین شریک تجاری برزیل است. هفته گذشته، رویترز گزارش داد که حداقل یکی از اپراتورهای خطوط کشتیرانی ارسال گوشت برزیلی به شانگهای را متوقف کرده و در عوض به مشتریان، جایگزین ارسال محموله به سنگانگ و نینگبو را پیشنهاد داده است.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش سهم درآمدهای پایدار به ۵۲ درصد/ ضمانت بانکی جایگزین مالیات تولیدکنندگان

به گزارش کسب و کار نیوز ، سخنگوی اقتصادی گفت: دلیل تاخیر نهایی شدن قانون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.