صفحه اصلی / اسلایدر / عرضه لوازم خانگی بدون تغییر قیمت نسبت به پارسال
عرضه لوازم خانگی بدون تغییر قیمت نسبت به پارسال

عرضه لوازم خانگی بدون تغییر قیمت نسبت به پارسال

کسب و کار نیوز- رئيس اتحاديه فروشندگان لوازم‌خانگي تهران از عرضه محصولات جديد توسط پنج شرکت بزرگ توليدکننده لوازم‌خانگي از حدود خرداد ماه امسال خبر داد که برطرف‌کننده کمبودهاي بازار در اين حوزه است. اکبر پازوکي، رئيس اتحاديه فروشندگان لوازم خانگي تهران افزود: بازار لوازم خانگي اين روزها راکد است و خريد و فروش ها در حداقل ممکن انجام مي شود.

به گزارش کسب و کار نیوز ، وی بیان داشت: به جز اندک مشتریانی که به قصد تهیه جهیزیه عروس مراجعه کرده، یا افرادی که سرقت لوازم خانگی از منزل شان انجام شده، همچنین افرادی که لوازم منزل شان خراب شده باشد، کسی برای خرید مراجعه نمی کند. پازوکی ادامه داد: ورود به ماه مبارک رمضان بلافاصله پس از تعطیلات نوروزی، به این رکود دامن زده است.

وی خاطرنشان کرد: با این حال، کارخانجات مشغول تولید هستند و در سطح عرضه، کالا به میزان کافی وجود دارد. پازوکی اضافه کرد: تولیدات کارخانجات بدون تغییر قیمتی نسبت به پارسال عرضه می شود. وی گفت: در مقایسه با سال گذشته، امسال پنج شرکت بزرگ محصولات جدیدشان را از خرداد ماه به بازار عرضه می کنند، به طوری که بویژه در دو محصول یخچال ساید بای ساید و ماشین ظرفشویی کمبود بازار برطرف می شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران تاکید کرد: هرچند مردم در شرایط فعلی قدرت خرید ندارند، اما متوجه شده اند که بازار ثبات و آرامش دارد و برخلاف گذشته امنیت خاطر دارند که هر زمان پولی به دست شان برسد، می توانند کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.