صفحه اصلی / اصناف / برندها / لیست بهترین سایت­ های کاریابی و استخدام در همدان
لیست بهترین سایت­ های کاریابی و استخدام در همدان

لیست بهترین سایت­ های کاریابی و استخدام در همدان

استخدام در همدان از جمله دغدغه ­های مهم و مورد توجه نیروی کار در این شهر است. در سال­ه ای اخیر و با­توجه به شرایط ویژه پیش آمده در دنیای استخدام و کاریابی خصوصا پس از بیماری همه­ گیر کرونا در سرتاسر جهان، دورکاری به ­عنوان یکی از مهم­ترین موقعیت های شغلی برای عموم مردم تبدیل شده و مورد توجه آنان قرار گرفته است.

علاوه بر مردم شرکت­ های زیادی نیز با انتشار و درج آگهی های استخدامی به صورت دورکاری، اقدام به جذب نیروی کار مورد نیاز خود از سرتاسر کشور می­ کنند. در این مطلب به گزینه ­های موجود برای استخدام در همدان در سال ۱۴۰۱ اشاره خواهیم داشت و بهترین موقعیت ­های استخدامی همدان را با هم بررسی خواهیم کرد.

جاب ویژن و استخدام در همدان

یکی از بهترین گزینه ­های کارجویان برای استخدام در همدان وبسایت جاب ویژن است. این سایت آگهی های استخدامی بیش از ۲۵ هزار شرکت و موسسه را در اختیار کاربران قرار داده و به بیش از یک و نیم میلیون نفر کارجو خدمات ارائه می­دهد.

در جاب ویژن می‌توانید به کمک آزمون‌های شخصیت شناسی مختلف، شغل مورد نظر خود را پیدا کرده و همزمان با گذراندن دوره‌های آموزشی مختلف، مهارت­های مورد نیاز شغلی خود را نیز تقویت کنید. جاب ویژن یک رزومه ساز حرفه­ ای نیز در اختیار کارجویان قرار می­ دهد تا شانس آن‌ها را در بهتر دیده شدن رزومه و استخدام افزایش دهد.

شیپور همدان

سایت شیپور از بزرگترین سایت­ های نیازمندی کشور و ثبت آگهی در همه زمینه­ ها است. یکی از پر­استفاده­ ترین کاربرد­های این وبسایت در زمینه آگهی های استخدامی و پیدا کردن موقعیت های شغلی مناسب برای افراد است. به کمک این سایت و با انتخاب شهر همدان می ­توانید، تمامی آگهی ­های استخدام روز همدان را از بخش استخدام وب سایت بررسی کنید. شیپور همدان علاوه ­بر آگهی­ های دورکاری، طیف وسیعی از موقعیت­ های کاری سنتی در زمینه های مختلف برای استخدام در استان همدان را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد.

اگر به ­دنبال مشاغل دورکاری در شیپور هستید، عبارت دورکاری را در قسمت جستجوی این وب سایت تایپ کنید تا تنها این مشاغل به شما پیشنهاد داده شود.

ایران استخدام

سایت ایران استخدام از بزرگ­ترین و معتبر­ترین سایت­ های کاریابی و استخدام در سراسر کشور محسوب می­ شود. در این وب سایت به­ کمک قابلیت فیلتر استان­ ها می ­توانید به آگهی ­های استخدام در همدان دسترسی داشته باشید. همچنین با استفاده از اپلیکیشن موبایل این وب سایت به­ صورت روزانه و یا از طریق پیامک و ایمیل آگهی ­های مناسب خود را دریافت خواهید کرد.

در ایران استخدام انواع موقعیت های شغلی استخدام در همدان شامل استخدام دولتی، استخدام بانک ­ها، و سایر شرکت­ های معتبر در اختیار کاربران قرار گرفته است. این وب سایت با تمرکز بر اشتغال و به­ عنوان یک رسانه، اقدام به نشر روزانه آگهی های استخدامی در سراسر کشور می‌کند. همچنین سوالات استخدامی ارگان‌های دولتی مختلف در این سایت وجود دارد.

ایران استخدام از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده است و یکی از به­روز­ترین سایت­ های استخدامی در کشور محسوب می­ شود. این وب سایت مستقل بوده و به­ صورت خصوصی اداره می ­شود. با این حال انواع آگهی مشاغل دولتی و سازمان ­های نظامی و ارتش در این وب سایت قابل دسترسی است.

جابینجا

برای یافتن شغل مورد نظر خود و استخدام در همدان، جابین جا یکی دیگر از سامانه­ های آنلاین کاریابی و درج آگهی استخدام است. در این وب سایت نیز طیف وسیعی از مشاغل شامل دورکاری، استخدام پاره وقت، استخدام تمام وقت و… به کارجویان ارائه شده است. بخش آشنایی با شرکت­ ها در این وب سایت اطلاعات کاملی از برترین شرکت­ های کشور در اختیار خوانندگان قرار می ­دهد. همچنین در بخش وبلاگ اطلاعات مفیدی در زمینه ساخت رزومه و نکات لازم برای یافتن شغل مناسب به شما ارائه شده است.

جابین جا فرصت­ های شغلی کاملی در زمینه­ های مختلف مانند برنامه نویسی، تولید محتوا و حتی پست­ های شغلی مدیریتی و مدیر عاملی در اختیار متقاضیان قرار می ­دهد و بسته به نوع سابقه و تخصص افراد، موقعیت های مناسب  کاری را به آن­ ها پیشنهاد می‌کند.

جابین جا نیز به­ کمک یک رزومه ساز حرف ه­ای، جستجوی شغل مورد نظر را برای شما آسان کرده است. به­ این­ترتیب از میان هزاران آگهی موجود، تنها مواردی را به شما نمایش خواهد داد که به دنبال آن هستید و در آن زمینه تخصص و مهارت کافی را دارید.

 در جابین جا از میان فهرست برترین شرکت ­هایی که به دنبال استخدام نیروی کار جدید برای خود هستند، می­ توانیم به شرکت ­هایی هم­چون آسیاتک، اسنپ فود، ماهان نت، کارگزاری مفید، دیجی کالا، گپ فیلم و… اشاره کنیم.

دیوار همدان گزینه ای مناسب برای استخدام در همدان

سایت دیوار هم کارکردی مثل شیپور دارد. این وب سایت به­ صورت تخصصی در زمینه انتشار انواع آگهی فعالیت داشته و بزرگ­ ترین سایت آگهی در کشور است. دیوار در ابتدای ورود به سایت یا اپلیکیشن خود، از شما شهر محل سکونت را خواسته و سپس آگهی­ های مربوط به آن را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. با انتخاب همدان به عنوان شهر مورد نظر و با استفاده از زیر منوی استخدام و کاریابی به انواع آگهی استخدام در همدان دسترسی پیدا خواهید کرد.

طیف وسیعی از انواع آگهی استخدامی شامل اداری و مدیریت، رایانه و فناوری اطلاعات، مالی و حسابداری، حمل و نقل، درمانی و… در وب سایت دیوار همدان موجود است. علاوه بر آن می­ توانید با جستجوی عبارت دورکاری آگهی هایی را مشاهده کنید که کارفرما نیاز به حضور فیزیکی کارجویان نخواهد داشت و می ­توانید در منزل کار کنید.

سخن پایانی

با توجه به گسترش دنیای اینترنت و آنلاین در سال­ها ی اخیر، روزنامه ­ها و دیگر مجاری معمول اطلاع رسانی برای استخدام و کاریابی، جای خود را به وبسایت­ های آنلاین آگهی استخدام داده‌اند. این روزها بسیاری از موقعیت های شغلی مناسب برای افراد از طریق این سایت­ ها اطلاع رسانی شده و در اختیار کارجویان قرار می ­گیرد. پس اگر ساکن همدان هستید و به­ دنبال موقعیت­ های شغلی استخدامی همدان هستید، پیگیری و سر زدن به این سایت ­ها احتمالا فرصت­ های شغلی خوبی در اختیار شما قرار خواهد داد. فرصت­ هایی که شاید به ­نظر دور از ذهن آمده و در حالت عادی با آن‌ها مواجه نشوید. پس فرصت را غنیمت شمرده و شانس خود را برای داشتن کار ایده­آل مورد نظر از دست ندهید.

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.