صفحه اصلی / اقتصادی / اشتغال و تعاون / تازه‌ترین آمار ثبت نام متقاضیان کار در سامانه جستجوی شغل
تازه‌ترین آمار ثبت نام متقاضیان کار در سامانه جستجوی شغل

اعلام اسامی فرصتهای شغلی در سامانه

تازه‌ترین آمار ثبت نام متقاضیان کار در سامانه جستجوی شغل

معاون اشتغال وزیر کار از ثبت نام ۲۵ هزار جوینده کار و ۳۵۰۰ کارفرما در سامانه جستجوی شغل خبر داد و اسامی فرصتهای شغلی بارگذاری شده در این سامانه را اعلام کرد.


به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، سامانه جستجوی شغل با هدف کاهش هزینه‌های جست وجوی شغل، اتصال سریع کارجو و کارفرما، رضایت خاطر مخاطبان و ایجاد پویایی در بازار کار دی ماه سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت.

این سامانه اکنون به درگاهی برای ثبت نیروی کار و فرصت شغلی مورد نیاز تبدیل شده تا هم کارجویان با مراجعه به سامانه و ثبت نام در آن، کار مورد نظر را پیدا کنند و هم کارفرمایان برای تامین نیروی مورد نیازشان، اطلاعات خود را همراه با درخواست نیروی کار به ثبت برسانند.

پیش از این وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بارگذاری ۳۰۰ هزار فرصت شغلی در این سامانه خبر داده و از تمام کارجویان و کارفرمایان برای ثبت نام و بارگذاری رزومه خود دعوت کرده بود.

محمود کریمی بیرانوند ـ معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کارـ به تازگی آمار جدیدی از کارجویان و کارفرمایان ثبت نام کرده در سامانه ارائه کرده و گفته است: سامانه جستجوی شغل با هدف اتصال سریع کارجویان و کارفرمایان، ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات کاریابی‌ها و استفاده بهینه از فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی راه اندازی شده و تاکنون حدود ۳۰۰ هزار فرصت شغلی توسط کارفرمایان متقاضی نیروی کار جدید، در سامانه جستجوی شغل درج شده است.

وی از ثبت نام ۲۵ هزار نفر از جویندگان کار و ۳۵۰۰ نفر از کارفرمایان در سامانه خبر داد و گفت: عمده فرصت‌های شغلی اعلام شده در بخش خدمات به حسابداری، انبارداری، کارمند دفتری، نگهبان، کارشناس فروش و کارگر ساده و در بخش صنعت به جوشکار، کارگر خط تولید، تکنسین، طراح کفش و مونتاژکار اختصاص دارد.

سامانه جستجوی شغل از سامانه‌های راه‌اندازی شده فعال توسط وزارت کار است که از دو بخش جستجوی نیروی کار و فرصت شغلی تشکیل شده و کارفرما، کارجو و کاریابی را به هم متصل می کند.

این سامانه یک فرصت مناسب برای کاهش هزینه های جستجوی شغل و بهبود عملکرد موسسات کاریابی است و رضایتمندی استفاده کنندگان از خدمات کاریابی را افزایش می‌دهد.

بر این اساس کلیه متقاضیان جویای کار می‌توانند با ثبت نام، تکمیل پروفایل شغلی و جستجو در فرصت‌های شغلی موجود در سامانه جستجوی شغل و از طریق دفاتر کاریابی به کارفرمایان معرفی و مشغول به کار شوند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، سامانه جست وجوی شغل به نشانی https://shoghl.mcls.gov.ir بر سایت وزارت کار قرار دارد و متقاضیان کار و کارفرمایان در صورت تمایل می توانند برای اطلاع از فرصتهای شغلی موجود و تامین نیروی کار مورد نیاز به سامانه مراجعه و مراحل ثبت نام خود را دنبال کنند.

همچنین مطالعه کنید:

وزیر کار: حق عائله‌مندی به حقوق کارگران اضافه می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید صولت مرتضوی روز یکشنبه (۲۷ اسفند) بعد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.