صفحه اصلی / اسلایدر / این خودرو ۱۱ میلیون گران شد/ قیمت تیبا به ۲۰۹ میلیون تومان رسید
این خودرو ۱۱ میلیون گران شد/ قیمت تیبا به ۲۰۹ میلیون تومان رسید

این خودرو ۱۱ میلیون گران شد/ قیمت تیبا به ۲۰۹ میلیون تومان رسید

کسب و کار نیوز- نوسان قیمتی در بازار خودرو همچنان ادامه دارد. خودروها در بازار با تغییرات قیمتی مواجه هستند، اما خودروی تارا اتوماتیک نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون تومان افزایش قیمت داشت.

به گزارش کسب و کار نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت دیوار با تغیراتی همراه است. قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به ۱۹۹ میلیون تومان رسید. پراید ۱۳۱ نیز به قیمت ۱۶۸ میلیون تومان رسید. خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ هم‌اکنون در قیمت ۴۷۴ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما دنا معمولی با چهار میلیون کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، به ۳۶۶ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس با چهار میلیون افزایش نسبت به روز گذشته، به ۲۰۹ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۶ تیپ دو با دو میلیون تومان کاهش نسبت به روز گذشته به قیمت ۲۸۶ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج به ۳۳۵ میلیون تومان رسید.

خودرو پژو پارس اتوماتیک نیز به ۴۵۰ میلیون تومان رسید. اما خودروی تارا اتوماتیک با ۱۱ میلیون افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به قیمت ۵۶۳ میلیون تومان رسید.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

حمیدرضا حیدری، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی مشهد گفت: اگر دو شرط ایران‌خودرو برای حذف قرعه‌کشی طرح‌های فروش عملی شود، میزان عرضه و تقاضا در بازار به تعادل می‌رسد. در نتیجه قیمت‌ها نیز تعادلی می‌شوند. او توضیح داد: بازار نسبت به روزهای گذشته ثبات بیشتری دارد. نوسان کاهش یافته و قیمت‌ها به صورت لحظه‌ای افزایش ندارد. اما همچنان قیمت‌ها بالا است. به نظر می‌رسد این شرایط تا روزهای آینده ادامه یابد.

پیش از این اسد کرمی، نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران گفت: یکی از دلایل افزایش قیمت کمبود عرضه خودرو به بازار است. خریداران خودروی صفر نمی‌توانند در نمایشگاه‌های کشور خودروی مورد نظر را خریداری کنند و باید به سراغ دفاتر رفت.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.