صفحه اصلی / سرخط خبرها / ۶.۵هزار میلیارد تومان پرونده قاچاق و احتکار تشکیل شد
۶.۵هزار میلیارد تومان پرونده قاچاق و احتکار تشکیل شد

مدیرکل بازرسی سازمان حمایت

۶.۵هزار میلیارد تومان پرونده قاچاق و احتکار تشکیل شد

مدیرکل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت گفت: سال گذشته بیش از ۲۰۰ هزار بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا انجام شد که در این بازرسی ها ۶.۵ هزار میلیارد تومان کالای مکشوفه داشتیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سید مجتبی سجادی در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت بازرسی از انبارها طی سال گذشته، اظهار کرد: طی سال گذشته تعداد ۲۱۷ هزار و ۸۹۴ مورد بازرسی از واحدهای انبار، سردخانه و مراکز نگهداری کالاها توسط بازرسان سازمانهای صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور به منظور مقابله با قاچاق و هر گونه احتکار احتمالی کالا صورت گرفته که منجر به تشکیل ۹۱۷۷ فقره پرونده برای واحدهای متخلف شده است.

مدیرکل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت افزود: کالاهای مکشوفه شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، چای، روغن نباتی، شکر، تخم مرغ، تجهیزات پزشکی، انواع شوینده و … به ارزش بیش از ۶۵ هزار و ۸۶۲ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به تشدید بازدیدها و بازرسی‌ها و نظارت‌های مستمر و بدون وفقه بازرسان این سازمان و سازمانهای صمت استان‌ها تصریح کرد: مردم کمافی السابق می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات این سازمان در سراسر کشور، تخلفات اقتصادی را منعکس کنند تا بر اساس قانون برخورد بازدارنده با متخلفان انجام پذیرد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.