صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / بورس سبزپوش شد
بورس سبزپوش شد

بورس سبزپوش شد

برخلاف روز گذشته که روند حرکت شاخص‌های بازار سرمایه تحت تاثیر بخشنامه عوارض صادراتی بر محصولات معدنی نزولی بود شاخص کل بورس امروز توانست بیش از ۸۰۰۰ واحد افزایش یابد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۸۱۰۰ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۴۵۴ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۲۶۷۶ واحد افزایش یافت و رقم ۳۸۲ هزار و ۹۶۹ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۴۸۱ هزار معامله به ارزش ۴۹ هزار و ۲۸۸ میلیارد ریال انجام شد.

فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت تهران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت تبریز و توسعه معادن و فلزات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت روز بورس را گذاشتند.

بازگشت دوباره فرابورس به کانال ۲۰ هزار واحد

شاخص کل فرابورس امروز توانست با ۱۰۹ واحد افزایش دوباره وارد کانال ۲۰ هزار واحد شده و رقم ۲۰ هزار و ۳۸ واحد را ثبت کند. در این بازار ۲۱۰ هزار معامله به ارزش ۶۷ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال انجام شد.

پلیمر آریاساسول، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، پتروشیمی مارون، پالایش نفت لاوان، تولید نیروی برق دماوند و بهمن دیزل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

در بازار امروز ۱۲۹ نماد به ارزش ۳۷۷۰ میلیارد ریال صف خرید و ۲۸ نماد به ارزش ۲۶۳ میلیارد ریال صف فروش بودند.

همچنین مطالعه کنید:

سود سهام عدالت تا هفته پایانی اسفند پرداخت می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، دولت در سال ‌۱۴۰۱ برای پرداخت به موقع سود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.