صفحه اصلی / اقتصادی / عقب نشینی اندک قیمت سکه
عقب نشینی اندک قیمت سکه

گزارش نیمه اول بازار طلا؛

عقب نشینی اندک قیمت سکه

امروز بازار طلا و سکه تحت تاثیر کاهش اندک قیمت دلار در بازار آزاد و تعطیل بودن بازار طلای جهانی کاهش قیمت اندکی را نسبت به روز گذشته تجربه کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اقتصادآنلاین؛ بازار طلا و سکه صبح امروز را به دلیل تعطیلی  بازار اونس جهانی و همچنین کاهش اندک قیمت دلار در بازار آزاد با کاهش قیمت‌ها نسبت به روز گذشته آغاز کرد.

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۲میلیون و ۸۹۰ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه در آخرین روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۲میلیون و ٩٠٢ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمت اندکی را نشان می‌دهد.

 نیم سکه نیز با قیمت ۷میلیون و ۳۱۵ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، ۷میلیون و ٢٩۵ هزارتومان بود که با افزایشی حدود ۲۰ هزار تومان روبرو بوده است.

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ۲۳۲ هزارتومان قیمت خورده است. عصر روز گذشته این سکه با قیمت ۴میلیون و ٢٠٢ هزارتومان معامله می‌شد که حدود ۳۰ هزار تومان افزایش را نشان می‌دهد.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲میلیون و ۵۵٢ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته تغییر قیمتی به همراه نداشته است.

حباب سکه چقدر است؟

 باتوجه به کاهش قیمت انواع سکه و افزایش تقاضا حباب سکه نیز نسب به روز گذشته افزایش پیدا کرده است؛ به این ترتیب هر سکه امامی ۱۹۶ هزارتومان، نیم سکه، ۹۶۵ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون ۵۵ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، ۹۸۷ هزارتومان حباب دارد.

همچنین مطالعه کنید:

جزییات واگذاری زمین در روستاهای تهران به مردم/ ۴۶ درصد واحد‌های روستایی مقاوم نیستند

به گزارش کسب و کار نیوز ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران به گزارش خبرنگار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.