صفحه اصلی / سرخط خبرها / فروش نوروزی ۹ میلیاردی صنایع دستی و سوغات در کرمانشاه
فروش نوروزی ۹ میلیاردی صنایع دستی و سوغات در کرمانشاه

فروش نوروزی ۹ میلیاردی صنایع دستی و سوغات در کرمانشاه

کرمانشاه معاون صنایع دستی کرمانشاه از فروش 9 میلیارد و 300 میلیون تومانی صنایع دستی و سوغات در نمایشگاه های نوروزی استان خبرداد.

به گزارش کسب و کا رنیوز حسین ویسی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برپایی ۱۲ نمایشگاه نوروزی صنایع دستی و سوغات در شهرستانهای استان، اظهار کرد: جمعا ۲۵۶ غرفه شامل ۱۲۸ غرفه صنایع دستی، ۴۰ سیاه چادر و ۸۸ غرفه سوغات در این نمایشگاه ها دایر شد.

وی ادامه داد: از این تعداد ۸۱ غرفه در قالب نمایشگاه نوروزی تاق بستان در کرمانشاه برپا بود که با استقبال بسیار بالای گردشگران در این ایام مواجه شد.

معاون صنایع دستی استان اضافه کرد: در نمایشگاه تاق بستان در طول ایام نوروز جمعا هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش صنایع دستی و سوغات داشتیم.

وی تصریح کرد: مجموعا فروش نوروزی نمایشگاه های صنایع دستی سطح استان ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود که بیشترین آمار فروش را رشته های سراجی سنتی، زیورآلات سنتی و احجام چوبی به خود اختصاص دادند.

ویسی با بیان اینکه در نوروز امسال فروش صنایع دستی نسبت به دو سال قبل از کرونا رشد داشت، عنوان کرد: بازدید گردشگران از نمایشگاه های نوروزی علاوه بر اینکه فرصتی برای فروش محصولات هنرمندان صنعتگر بود، زمینه آشنایی گردشگران با صنایع دستی و سوغات کرمانشاه را نیز فراهم کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.