صفحه اصلی / اسلایدر / اولتیماتوم پلیس به خودروسازان/اشکالات را برطرف کنید وگرنه جلوی شماره‌گذاری را می‌گیریم
اولتیماتوم پلیس به خودروسازان/اشکالات را برطرف کنید وگرنه جلوی شماره‌گذاری را می‌گیریم

اولتیماتوم پلیس به خودروسازان/اشکالات را برطرف کنید وگرنه جلوی شماره‌گذاری را می‌گیریم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از توقیف ۴۶۰۰ خودروی دارای تخلفات حادثه‌ساز تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، سردار هادیان‌فر با بیان این‌که از ابتدای اجرای طرح نوروزی ۴۶۰۰ خودرو متوقف شدند، اظهار کرد: این خودروها تخلفات حادثه‌ساز داشتند که تا اطلاع ثانوی تحویل رانندگان‌شان نمی‌شوند.

وی اضافه کرد: البته تعداد خودروهای توقیف شده حدود ۱۶ هزار خودرو بود اما این خودروها به دلیل همراهی خانواده‌هایشان توقیف یک تا سه ساعت شدند اما ۴۶۰۰ خودرو توقیف کامل شده و تا اطلاع بعدی در توقیف می‌مانند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از رانندگان خواست که قوانین را رعایت کنند تا در تعطیلات نوروزی و حتی سال جدید شاهد کاهش تصادفات باشیم.

هادیان‌فر که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد درباره کیفیت کیسه هوای خودروهای داخلی با اشاره به یک حادثه تصادف بین خودروی دناپلاس ۱۴۰۰ و لندکروز در محور رشت به تهران اظهار کرد: خودروی دناپلاس بر اثر این تصادف تا موتور جمع شده بود اما کیسه هوا باز نشده و این مساله یک بحث جدی است که در شورای عالی نیز رئیس جمهوری تاکید داشت که بحث ایمنی را در سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار دهیم.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی شده است که سازمان‌ها و شرکت‌های خودروساز را دعوت کنیم و اشکالات خودروهایشان را به آنها تفهیم کنیم و صورت جلسه تنظیم شود و در راستای برطرف کردن آنها گام بردارند چرا که ما قوانین خوبی داریم اما نظارت‌ها خوب نیست و باید اشکالات درست شود و گرنه باید جلوی شماره‌گذاری را بگیریم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.