صفحه اصلی / اصناف / برندها / مقایسه تعرفه و پلن های ۴ شرکت معتبر طراحی سایت در سال ۱۴۰۰ (تابان شهر، وب وان، ایران سایت و وب رمز)
مقایسه تعرفه و پلن های ۴ شرکت معتبر طراحی سایت در سال ۱۴۰۰ (تابان شهر، وب وان، ایران سایت و وب رمز)

مقایسه تعرفه و پلن های ۴ شرکت معتبر طراحی سایت در سال ۱۴۰۰ (تابان شهر، وب وان، ایران سایت و وب رمز)

به نقل از خبرگزاری تسنیم، طراحی سایت در هر یک از شرکت های طراحی سایت با پلن ها و تعرفه های مختلف انجام می شود و ممکن است در هنگام سفارش "طراحی سایت"، ما را در انتخاب شرکت مناسب دچار سردرگمی کند. زیرا یکی از نکاتی که ما قبل از سفارش طراحی سایت باید در نظر بگیریم بودجه ای است که قرار است برای این کار هزینه شود. مثلا برای یک شرکت نوپا که فقط قصد معرفی خود به جامعه را دارد منطقی نیست که مبلغ زیادی را برای طراحی وبسایت صرف کند. ما باید در ابتدا یک وبسایت با امکانات ضروری و متناسب با بودجه خود طراحی کنیم و در آینده و در صورت نیاز برای توسعه آن اقدام کنیم. برای انتخاب راحت تر شرکت طراحی سایت مناسب ما تصمیم گرفتیم در این مقاله 4 شرکت معروف و معتبر طراحی سایت را معرفی و تعرفه ها و پلن های آن ها را مقایسه کنیم تا شما بتوانید برای عقد قرارداد طراحی وبسایت با این شرکت ها راحت تر تصمیم بگیرید.
  1. شرکت طراحی سایت تابان شهر

شرکت طراحی سایت تابان شهر یکی از شرکت هایی است که در سال های اخیر در عرصه طراحی سایت خوش درخشیده است و پروژه های موفق زیادی را طراحی و پیاده سازی کرده است. قیمت پکیج های طراحی سایت تابان شهر بسته به امکانات و زمینه کاری هر وبسایت از ۱۰ میلیون تومان به بالا متغیر است که در سطح خدمات خوب و به روزی که شرکت طراحی سایت تابان شهر در پروژه های طراحی سایت خود ارائه می دهد باید توقع این قیمت را داشته باشیم. این شرکت محصولات طراحی سایت مختلفی در زمینه های فروشگاهی، آموزشی، املاک، خدماتی، شرکتی و … را پیاده سازی کرده است که هر کدام از این محصولات نیز دارای پلن ها و تعرفه های مختلفی است که با مراجعه به سایت این شرکت به آدرس www.tabaneshahr.com  میتوانید این تعرفه ها و محصولات را مشاهده کنید. نکته برجسته طراحی سایت های این شرکت طراحی های گرافیکی زیبا و اختصاصی ، UI و UX کاملا استاندارد و حرفه ای و رعایت تمام اصول سئو و بهینه سازی سایت می باشد.

  1. شرکت طراحی سایت وب وان

یکی دیگر از شرکت های معتبر در این زمینه شرکت طراحی سایت وب وان است که تعرفه طراحی سایت این شرکت از قیمت پایه حدود ۱۲ میلیون به بالا می باشد. این شرکت نیز همانند “شرکت طراحی سایت تابان شهر در پروژه های خود اصول حرفه ای را رعایت می کند و پروژه های زیادی را برای شرکت ها و سازمان های معتبر زیادی طراحی کرده است. با سپردن پروژه طراحی سایت خود به این دو شرکت می توانید خیال خود بابت انجام و پیاده سازی یک وبسایت خوب و کارآمد را راحت کنید و تجربه خوبی از طراحی سایت را برای خود با بهترین هزینه رقم بزنید. برای مشاهده تعرفه های دقیق و محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت به وبسایت این شرکت به آدرس www.webone.co مراجعه نمایید.

  1. شرکت طراحی سایت ایران سایت

اگربه دنبال شرکت طراحی سایت جهت ساخت سایت گشته باشید احتمالا نام شرکت ایران سایت را شنیده اید. این شرکت هم در سطح شرکت تابان شهر و وب وان فعالیت می کند و سابقه خوب و درخشانی در زمینه طراحی سایت و خدمات مرتبط با آن دارد. پلن های این شرکت دو دسته تجاری و سفارشی دسته بندی می شوند که پلن های تجاری از ۲۰ میلیون تومان و سفارشی از ۱۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. شما با توجه به امکانات وبسایت و کاربری ای که قرار است برایتان داشته باشد می توانید یکی از این پلن ها و تعرفه ها را انتخاب کنید.

  1. شرکت طراحی سایت وب رمز

شرکت طراحی سایت وب رمز هم یک شرکت طراحی سایت بسیار معتبر است که پلن های طراحی سایت شرکتی از ۹ میلیون تومان و طراحی سایت فروشگاهی آن از ۱۱ میلیون شروع می شود. این شرکت حدود ۲ دهه است که در زمینه های طراحی سایت، سئو، طراحی پورتال و CMS اختصاصی و میزبانی وب فعالیت می کند و در طی این مدت توانسته است نامی درخشان از خود در میان شرکت های طراحی سایت به جا بگذارد. با مشاهده نمونه کارهای این شرکت می توانید با خیالی آسوده با آن ها همکاری داشته باشید.

پس از معرفی این شرکت ها و بیان قیمت های پایه آن ها به بررسی بعضی از ویژگی ها و امکاناتی که بر روی قیمت طراحی سایت تاثیر دارند، به نقل از وبسایت و لیست قیمت شرکت تابان شهر می پردازیم. برخی از این موارد شامل لیست زیر می باشد:

  • طراحی گرافیکی
  • طراحی موبایل و ریسپانس
  • وب اپلیکیشن
  • کیف پول و امکانات فروشگاهی
  • پنل اس ام اس
  • پلاگین ها و افزونه های کمکی
  • فرم ساز ها
  • آمار بازدید
  • هاست و دامنه
  • ساخت ویدئو
  • نصب سرچ کنسول و آنالیتیکس و ابزارهای سئو
  • و…

این ها گزینه هایی هستند که برخی از آن ها در تمام پکیج ها و تعرفه ها وجود دارد و برخی از آن ها قابل اضافه کردن به پکیج طراحی سایت است که طبیعتا اضافه کردن آن ها بر قیمت طراحی سایت شما اضافه می کند.

نتیجه گیری

لازم به ذکر است که پلن ها و تعرفه های هر شرکت به امکانات و گستردگی طراحی سایت بستگی دارد و هرچه یک پروژه دارای پیچیدگی بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر است. تعرفه هایی که ما ذکر کردیم هم، پلن ها و تعرفه های پایه این شرکت ها هستند و برای قیمت دقیق و نهایی شما باید با کارشناسان طراحی سایت این شرکت ها تماس بگیرید و پس از نیاز سنجی و برآورد طرح اولیه وبسایت قیمت دقیق را از آن ها استعلام کنید.

طراحی سایت یک کار کاملا تخصصی می باشد و ما به شما اطمینان می دهیم اگر با شرکت هایی که قیمت بسیار پایین و غیرمنطقی دارند قرارداد ببندید جز یک تجربه ناکام طراحی سایت چیزی برای شما به ارمغان نمی آورند. پس در هنگام انتخاب شرکت بسیار دقت کنید و با شرکت های معتبر نظیر ۴ شرکت تابان شهر، وب وان، ایران سایت و وب رمز که به معرفی آن ها پرداختیم همکاری کنید.

به نقل از خبرگزاری تسنیم

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.