صفحه اصلی / سرخط خبرها / موافقت مجلس با دو فوریت طرح تمدید زمان تحویل قیر سال ۱۴۰۰
موافقت مجلس با دو فوریت طرح تمدید زمان تحویل قیر سال ۱۴۰۰

موافقت مجلس با دو فوریت طرح تمدید زمان تحویل قیر سال ۱۴۰۰

نمایندگان مجلس دو فوریت طرح تمدید زمان تحویل قیر سال ۱۴۰۰ را تصویب کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز(یکشنبه)، با ۱۷۸ رای موافق با دو فوریت طرح تمدید زمان تحویل قیر سال ۱۴۰۰ موافقت کردند.

بر اساس ماده واحده این طرح؛ مهلت تحویل وکیوم باتوم (قیر) موضوع بند (ز) تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۰ تا پایان ۳۱/ ۰۶/ ۱۴۰۱ تمدید می گردد.

سیدکاظم دلخوش به عنوان نماینده متقاضیان بررسی طرح به صورت دو فوریت گفت: این قانون تا ۲۹ اسفند مهلت دارد و چند روز دیگر به پایان می رسد، بنیاد مسکن بیش از ۲۰ درصد قیر را در روستاها مصرف نکرده است، نزدیک به ۸۰ درصد آن از سوی وزارت راه، کار نشده است، شهرداری ها و نوسازی مدارس هم باید اقدامات لازم را انجام دهند، بر این اساس لازم است این قانون تا ۳۱/ ۰۶/ ۱۴۰۱ تمدید شود.

وی ادامه داد: شما نمایندگان مردم هستید، اگر در مجلس به موضوع قیر رای بالا می دهید بحث شخصی نیست، روستاها در این حوزه سرگردان هستند، خیلی از جاده های اصلی روستاها در این خصوص دچار مشکل هستند، چرا برخی آقایان که اسم روستاها را نشنیده و حتی در روستاها حضور نداشتند در تلویزیون مصاحبه می کنند و با شانتاژ می گویند نماینده ها در این حوزه به دنبال فساد هستند؟

همچنین مطالعه کنید:

تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در حاشیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.