صفحه اصلی / اقتصادی / اقتصاد کلان / پیش بینی صعود قیمت سکه به دو پله بالاتر
پیش بینی صعود قیمت سکه به دو پله بالاتر

پیش بینی قیمت سکه امروز 21 اسفند

پیش بینی صعود قیمت سکه به دو پله بالاتر

قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته با 12 میلیون و 430 هزار تومان معامله شد.این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی چهار شنبه شب گذشته 155 هزار تومان بالا رفته بود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اقتصادنیوز، در بازار داخلی ایران در روز پنجشنبه گذشته کانال های تلگرامی سکه، قیمت فروش سکه را اعلام نکردند اما قیمت خرید سکه ۱۲ میلیون و ۲۳۰  هزار تومان بود و طبق اعلام برخی از سایت ها قیمت فروش ۱۲ میلیون و ۲۵۰  هزار تومان بود.

احتمال صعود سکه به دو پله بالاتر؟ 

برخی از تحلیلگران بازار سکه معتقدند که این فلز گران بهای داخلی امروز ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ می تواند به سمت دو پله ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان و سپس ۱۲ میلیون ۸۰۰ هزار تومان قدم بردارد.

عده ای از بازیگران سکه می گویند در صورتی که قیمت دلار در بازار امروز به ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان هم برسد باز هم ارزش ذاتی سکه به ۱۲ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان می رسد.  و این فلز زرد با این وضعیت نمی تواند  به سمت  این دو سطح مقاومتی حرکت کند.

آنها  می‌گویند اگر  قیمت اونس طلا در انتهای هفته گذشته از محدوده ۲  هزار و و ۱۰۰ دلا رپایین نمی رفت سکه در بازار امروز  به راحتی می‌توانست سطح مقاومتی ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را فتح کند. به عقیده این دسته از سکه بازان در صورتی که قیمت اونس طلا در بازار امروز به سمت سطح یاد شده حرکت کند قیمت سکه هم می تواند به سمت ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان گام بردارد. 

اما در معاملات پشت خطی  شب گذشته  معامله گران قیمت سکه را برای امروز  ۲۱  اسفند ۱۴۰۰ چگونه پیش بینی کرده اند؟

صعود  قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه در  معاملات پشت خطی شب گذشته  با ۱۲  میلیون و ۴۳۰  هزار تومان معامله شد.این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی چهار شنبه شب  گذشته ۱۵۵  هزار تومان بالا رفته بود. در معاملات پشت خطی چهارشنبه شب قیمت سکه بر روی ۱۲  میلیون و ۲۷۵  هزار تومان قرار داشت.

 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.