صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / دادستان تهران از دادسراهای فعال در کاهش اطاله دادرسی تقدیر کرد
دادستان تهران از دادسراهای فعال در کاهش اطاله دادرسی تقدیر کرد

دادستان تهران از دادسراهای فعال در کاهش اطاله دادرسی تقدیر کرد

دادستان تهران در جلسه کمیته رفع اطاله دادرسی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، از عملکرد نواحی فعال در کاهش آمار پرونده‌های مسن و سایر شاخص‌های عملکردی تقدیر کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، جلسه ادواری کمیته رفع اطاله دادرسی در دادسرای عمومی و انقلاب تهران، با حضور دادستان عمومی و انقلاب تهران و معاونان ستادی و قضائی و سرپرستان نواحی ۳۲ گانه دادسرای عمومی و انقلاب تهران با دستور بررسی علل بالابودن آمار پرونده‌های مانده و معوق و علل اطاله دادرسی در برخی از شعب و نواحی و اتخاذ راهکارهای لازم برای تسریع در رسیدگی‌ها برگزار شد.

در ابتدای این جلسه گزارش آماری عملکرد دادسراهای تهران در بهمن ماه ۱۴۰۰ در حوزه‌های ورودی پرونده‌ها، کاهش موجودی، میزان پرونده‌های مختومه، میزان کاهش پرونده‌های مسن، درصد استفاده از ابلاغیه الکترونیک و … و مقایسه آن با آمار ماه گذشته، اهداف تعیین شده در برنامه عملیاتی ۱۴۰۰ و میانگین کشوری از سوی معاون نظارت وبازرسی دادستانی تشریح شد.

در ادامه دادستان تهران با توجه به محتوای گزارش فوق از سرپرستان آن دسته از نواحی که با شاخص‌های عملکردی فاصله غیرقابل قبولی داشتند در مورد عملکردشان توضیح خواست و دستورات و تذکرات لازم را برای بهبود روند امور صادر کرد.

این جلسه با طرح نقطه نظرات معاونان ستادی دادستان و ارائه گزارش اقدامات انجام شده از سوی سرپرستان نواحی و بیان ارشادات و جمع بندی توسط دادستان تهران به پایان رسید.

در انتهای این جلسه دادستان تهران از سرپرستان نواحی یک، ۴، ۱۱، ۲۳،۳۱، ۳۴، ۳۶و ۳۸ دادسرای عمومی و انقلاب تهران با توجه به عملکرد مثبت در دی ماه و بهمن ماه ۱۴۰۰ با اهدای لوح تقدیر، قدردانی کرد.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.