صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / افتتاح «پلاسکو»، آخر هفته/به دولت “رییسی” کمک می‌کنیم
افتتاح «پلاسکو»، آخر هفته/به دولت “رییسی” کمک می‌کنیم

فتاح:

افتتاح «پلاسکو»، آخر هفته/به دولت “رییسی” کمک می‌کنیم

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه امسال در مجموع کمک‌های محرومیت‌زدایی ما (مستقیم و غیر مستقیم) ۴۲۰۰ میلیارد تومان بوده است، گفت: اما برای سال آینده هیات امنا این عدد را بالای ۷۰۰۰ میلیاردتومان ارتقاء دادند و رشد بسیار خوبی است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، پرویز فتاح در مراسم «افتتاح همزمان ۸۹۲۷ طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش ۷۸۸ میلیارد تومان» اظهار کرد: دیروز هیات امنا داشتیم و عملکرد برنامه سال ۱۴۰۰ را تایید کردند و عملکرد خوبی بوده و همه همت کردند و ما به همه اهداف برنامه امسال با همه سختیها، از نظر تولید و سود و محرومیت زدایی و رسیدگی به کارکنان رسیدیم.

وی ادامه داد: شاخص‌ها خوب بوده و پروژه‌ها طبق زمان بندی به بهره‌برداری رسیده است. ما برای سال ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی کردیم و بخش عمده آن دیروز تصویب شد. سطح خدمات و تولید را نسبت به عملکرد سال ۱۴۰۰ افزایش دادیم.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه علی رغم تحریم و محدودیت‌ها هیچ پروژه‌ای در بنیاد معطل نمانده است، تاکید کرد: بزرگترین پروژه‌های ما در موعد مقرر به بهره‌برداری رسیده است. ما در هیچ کارخانه‌ای کاهش تولید نداریم. تولید در همه امور و کارخانه‌ها بالا رفته است. طرحهای محرومیت‌زدایی هم با قدرت و قوت ادامه دارد البته همه منابع بنیاد علوی را نتوانستیم تامین کنیم، زیرا بخشی از منابع ما از طریق بورس و عرضه اولیه شرکت‌ها و فروش سهاممان بوده که به خاطر شرایط بورس نتوانستیم، اما تا جایی که مقدور بود سعی کردیم منابع بنیاد علوی را تامین کنیم.

فتاح با بیان اینکه امسال در مجموع کمکهای محرومیت زدایی ما (مستقیم و غیر مستقیم) ۴۲۰۰ میلیارد تومان بوده است، گفت: اما برای سال آینده هیات امنا بالای ۷۰۰۰ میلیاردتومان این عدد را ارتقاء دادند و رشد بسیار خوبی است. یعنی؛ عمده منابع و درآمد و سود بنیاد به سمت بحثهای محرومیت‌زدایی و آبادانی و پیشرفت مناطق هدف می‌رود که این شامل توزیع بسته‌های معیشتی است که حضرت آقا عنایت ویژه‌ای دارند و هم توسعه قرض الحسنه است که هم امسال و هم سال آینده بیشتر متمرکز می‌شویم.  همچنین تامین مسکن محرومان، کمک به مهار کرونا، تامین لوازم بهداشتی، احداث مراکز جامع سلامت و بیمارستانها، تامین جهیزیه نیازمندان و کمک به آسیب‌دیدگان حوادث غیر مترقبه در سیل و زلزله، کمک به دانش آموزان محروم و مراکز ورزشی و امور فرهنگی از جمله اقدامات و برنامه‌های بنیاد است.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه بنیاد یکپارچه در خدمت تولید، اشتغال و رفع محرومیت است، گفت: ما در بنیاد به جوانها و به کارگیری آنها و انتصاب آنها عنایت ویژه کردیم.

فتاح افزود: کارهای بزرگی هم امسال به نتیجه رسیده است؛ پلاسکو را آخر هفته افتتاح می‌کنیم این در حالیست که موزه‌هایی نیز افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه بنیاد در مسیر کارهای دانش بنیان، موفقیت‌های خوبی کسب کرده و آنچه در داخل نیاز داریم به دست دانشمندان جوان داخل در حال تهیه و اقدام است، گفت: برای رفع آثار کرونا از اسفند ۹۸ تاکنون ۴۵۰۰ میلیارد تومان بنیاد در مجموع هزینه کرده است.

رییس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: ما به دولت رییسی هم کمک می‌کنیم. ۲۰ نفر از مدیران اصلی ما به دولت رفتند و این همراهی ما با دولت بوده است. در کنار دولت هستیم و کمک می‌کنیم. همکاری‌مان با قوه قضاییه، مجلس، رسانه ملی، سپاه و بسیج بسیار خوب است. همچنین به کمیته امداد، خیریه‌ها، بهزیستی و گروه‌های جهادی کمک می‌کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.