صفحه اصلی / اقتصادی / بازگشت بیت‌کوین به کانال ۴۴ هزار دلاری
بازگشت بیت‌کوین به کانال ۴۴ هزار دلاری

بازار رمزارزها در ۱۱ اسفند ۱۴۰۰؛

بازگشت بیت‌کوین به کانال ۴۴ هزار دلاری

بازار معاملات ارزهای دیجیتال امروز تقریبا صعودی است. بیت‌کوین امروز با افزایش ۱۳ درصدی نسبت به هفته قبل به کانال قیمتی ۴۴ هزار دلار بازگشت.


به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، نوسانات بازار رمزارزها همچنان ادامه دارد. برخی روزها مانند امروز بازار سراسر سبز است و در روزهای دیگر، روند معاملاتی قرمز می‌شود.

بر اساس رصد بازار رمزارزها (coinmarketcap.com) در ساعت ۱۳ امروز، نرخ بیت‌کوین با افزایش بیش از۱۳ درصدی نسبت به هفته گذشته و ۲ درصدی نسبت به روز گذشته به قیمت ۴۴ هزار و ۲۱ دلار در بازار معامله شد. بیت‌کوین که محدوده قیمت آن در ابتدای هفته به ۳۷ هزار دلار رسیده بود، امروز دوباره به کانال قیمتی ۴۴ هزار دلار بازگشته است.

علاوه بر بیت‌کوین، رمز ارز اتریوم نیز با افزایش قیمت بیش از سه درصد نسبت به هفته گذشته، به قیمت ۲ هزار و ۹۹۰ دلار رسید.

در این بازار، اکنون ۱۷ هزار و۹۳۷ رمرارز در حال مبادله هستند. دامیننس (Dominance/ تسلط بر بازار) بیت‌کوین اکنون به ۴۳ درصد و سهم اتریوم در این بازار نیز امروز به ۱۸.۵ درصد رسید.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال اکنون به یک هزار و ۹۳۹ میلیارد دلار رسیده است.

بر اساس آخرین آمار، ارزش بازار بیت‌کوین (Bitcoin) امروز۸۳۲ میلیارد و ۷۳۰ میلیون دلار و ارزش بازار اتریوم نیز ۳۵۷ میلیارد و ۶۸۸ میلیون دلار است.

در بازار امروز، تتر (Tether) یک دلار، یو اس دی کوین (USD Coin) یک دلار، بی. ان. بی (BNB) ۴۱۲ دلار و۹ سنت، سولانا (Solana) ۱۰۳ دلار و۷۷ سنت، کاردانو (Cardano) ۹۵ سنت، ریپل (XRP) ۷۶ سنت، ترا (Terra) ۹۳ دلار و ۶۷ سنت و آوالانچ (AVAX) با قیمت ۸۵ دلار و ۷۳ سنت معامله شد.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای

به گزارش کسب و کار نیوز ، حبیب جهان ساز در خصوص وضعیت برداشت و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.