صفحه اصلی / سرخط خبرها / معرفی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری با سفر وزیر صمت به ارمنستان
معرفی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری با سفر وزیر صمت به ارمنستان

معرفی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری با سفر وزیر صمت به ارمنستان

وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران به‌منظور توسعه تبادلات تجاری و بازرگانی فردا (پنجشنبه، ۱۲ اسفندماه) به ایروان (پایتخت ارمنستان) سفر می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران به‌منظور توسعه تبادلات تجاری و بازرگانی فردا (پنجشنبه، ۱۲ اسفندماه) به ایروان (پایتخت ارمنستان) سفر می‌کند. به این منظور و طبق برنامه‌ریزی انجام شده توسط سازمان توسعه تجارت ایران، هیأت تجاری متشکل از شرکت‌هایی از حوزه‌های لوازم‌خانگی، پوشاک، دارو، آبزیان و شیلات، صنایع غذایی، مبلمان، ماشین‌آلات صنعتی و تجهیزات پزشکی وارد ایروان شدند.

در همین راستا و به‌منظور معرفی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری ارمنستان، جلسه‌ای با حضور سفیر ایران، رایزن بازرگانی ایران در ارمنستان و مدیرکل دفتر حوزه ریاست سازمان تجارت ایران و چند نفر از همکاران سازمان و سفارتخانه در سفارت ایران در ایروان برگزار شد.

در این جلسه عباس ظهوری سفیر ایران در ایروان، ظرفیت‌های بالقوه بازارهای ارمنستان، الزامات ورود به بازار و ساختار بازار این کشور را تشریح کرد و اظهار داشت: فرصت عضویت ارمنستان در اتحادیه اقتصادی اوراسیا و حضور ۹ میلیون ارمنی که در خارج از این کشور زندگی می‌کنند، فرصت بسیار خوبی برای صادرات مجدد کالاهای ایرانی به سایر کشورها پدید آورده است.

وی افزود: تجار ما در ارمنستان با مسائل و مشکلاتی روبه‌رو هستند و امیدواریم این مشکلات با تلاش‌هایی که در دولت انجام می‌شود، به حداقل برسد.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.