صفحه اصلی / سرخط خبرها / آلودگی هوای تهران تا دو روز آینده/ افزایش دما تا پنجشنبه
آلودگی هوای تهران تا دو روز آینده/ افزایش دما تا پنجشنبه

آلودگی هوای تهران تا دو روز آینده/ افزایش دما تا پنجشنبه

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی،طی دو روز آینده، آسمان استان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد ملایم و از بعد از ظهر امروز به دلیل پایداری و سکون نسبی جو در مناطق پرتردد شهری، در بعضی ساعات افزایش تدریجی غبار محلی مورد انتظار است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  ایسنا،بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، طی دو روز آینده، آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

 از بعدازظهر امروز تا روز چهارشنبه(۹ تا۱۱ اسفندماه) به دلیل پایداری و سکون نسبی جو در مناطق پرتردد شهری، در بعضی ساعات افزایش تدریجی غبار محلی مورد انتظار است.

 از بعدازظهر چهارشنبه وضعیت جوی استان تهران آسمانی نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با وزش باد و از اواخر وقت پنجشنبه (۱۲ اسفندماه) و طی روز جمعه (۱۳ اسفندماه) در سطح استان در بعضی ساعات بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات بارش باران و برف همراه با مه گاهی همراه با وزش باد شدید و احتمال کولاک برف و تگرگ مورد انتظار است.

 از لحاظ دمایی تا روز پنجشنبه (۱۲ اسفندماه)روند افزایش نسبی دما و در روز جمعه(۱۳ اسفندماه)کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۰ اسفندماه) صاف و در بعضی ساعت‌ها غبارمحلی با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و برای روز چهارشنبه (۱۱ اسفندماه) نیمه ابری ودر بعضی ساعت‌ها غبارمحلی و از بعدازظهر بتدریج ابری وگاهی وزش باد  با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیرورکوه با دمای ۴- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.