صفحه اصلی / اصناف / برندها / خرید محصولات اشنایدر از نمایندگی اشنایدر
خرید محصولات اشنایدر از نمایندگی اشنایدر

خرید محصولات اشنایدر از نمایندگی اشنایدر

خرید محصولات با کیفیت و اصل برند اشنایدر و دسترسی آسان‌تر به این محصولات، همواره از دغدغه‌های بسیاری از فروشندگان لوازم الکتریک و مصرف‌کنندگان اصلی می‌باشد. به طوری که در مسیر تهیه این اجناس، گاهی به جای مراجعه نمایندگی اشنایدر و سفارش محصولات مدنظر خود از این مراکز، به سراغ فروشگاه‌هایی که به عرضه اجناس تقلبی و یا گران‌قیمت می‌پردازند رفته و درنتیجه خرید موفقیت‌آمیزی را تجربه نمی‌کنند. این درحالی است که بعد از آشنایی با وظایف نمایندگی اشنایدر و تأثیراتی که این مرکز می‌تواند در موفقیت خرید در پی داشته باشد، می‌توانند از بسیاری از سوء‌استفاده‌گری‌هایی که در مسیر تهیه اجناس الکتریک و حساس وجود دارد جلوگیری به عمل آورند. از همین رو توضیحات این مبحث را به آشنایی با برند Schneider و تأثیرات خرید مستقیم از نمایندگی‌های فروش آن اختصاص داده‌ایم.

آشنایی با برند Schneider

 
اولین شرکت برند اشنایدر در قرن ۱۹ توسط برداران Schneider در زمینه‌ی صنایع فولاد و کشتی‌سازی تأسیس شد و فعالیت گسترده‌ی خود را آغاز نمود. اما مدتی بعد تمرکز اصلی این برند از روی ماشین‌آلات سنگین و فولاد به سمت تولید موتور‌های برقی و تجهیزات تابلوبرقی کشیده شد به طوری که در ادامه‌ی فعالیت خود توانست تجهیزات ضرروی و مورد نیاز برای نیروگاه‌های مختلف و لوکوموتیو‌ها را نیز تولید نماید. با گذشت زمان و موفقیت روز افزون، سرانجام شرکت‌های تولیدی Schneider توانستند با خرید کارخانه‌جات تله‌ مکانیک و اسکوئدری و مرلن ژوئر، دفتر اصلی برند را در فرانسه و شهر گرنوبل افتتاح کنند.

پس از تأسیس اولین دفتر یا نمایندگی رسمی Schneider در گرنوبل، دیگر کشور‌های جهان هم خواستار تأسیس شرکت Schneider در کشور خود شدند و این شرکت توانست به واسطه‌ی تاسیس نمایندگی اشنایدر در اکثریت کشور‌های جهان حتی در مراکزی که دسترسی به منابع برقی محدود است، محصولات تولیدی خود را عرضه نماید و به نیاز بازار جهانی پاسخ مناسبی دهد.

نمایندگی‌های اشنایدر در ایران
با گسترش نمایندگی‌های متفاوت Schneider در جهان و مشاهده‌ی کیفیت مطلوب محصولات آن، کشور ایران نیز به عنوان یکی از متقاضیان تأسیس نمایندگی اشنایدر توانست درعرصه‌ی تأمین لوازم الکتریکی گام بلندی بردارد و به واردات مستقیم کالا‌های این برند از کارخانه‌جات تولیدی اقدام نماید. تأسیس نمایندگی یا دفتر تله مکانیک شرکت Schneider  برای نخستین بار در سال ۱۳۵۴ صورت پذیرفت. ۲۵ سال پس از تأسیس اولین نمایندگی رسمی اشنایدر در ایران به منظور افزایش سرمایه‌گذاری در ایران، اولین کارخانه برند Schneider با فعالیت در زمینه‌ی مونتاژ و تولید کلید‌های مینیاتوری تیپ C۶۰N، ۲ تا ۶۳ آمپر تأسیس شد که محصولات تولیدی این کارخانه توسط نمایندگی‌های رسمی آن به مردم و مصرف‌کنندگان و حتی فروشندگان عرضه می‌شد.

تأثیر و مزایای خرید مستقیم محصولات از نمایندگی‌های رسمی Schneider


ممکن است شما هم توصیه‌هایی مبنی بر خرید مستقیم کالا از نمایندگی اشنایدر را شنیده باشید ولی از علت توصیه به این امر و دلیل تأکید به اینکار اطلاعی نداشته باشید. جهت آگاهی بیشتر شما عزیزان سعی نمودیم اطلاعاتی را در خصوص تأثیرات خرید مستقیم لوازم برقی Schneider از نمایندگی‌های رسمی آن بیان کنیم.

خریدی با اصالت و مطمئن با نمایندگی‌های فروش مستقیم از کارخانه‌جات تولیدی
بحث کالای قاچاق و ازدیاد لوازم برقی تقلبی، امر انکارناپذیری است که علارقم تلاش‌های صورت‌پذیرفته هنوزهم به قوت خود به عنوان مشکلی دردسرساز برای مصرف‌کنندگان اصلی به همراه است. در چنین وضعیتی خرید مستقیم از نمایندگی اشنایدر که به واردات مستقیم لوازم الکتریکی از کارخانه‌جات تولیدی می‌پردازند، می‌تواند راهکاری مؤثر برای خریداران این محصولات باشد. بنابراین یکی از مهم‌ترین تأثیرات خرید از نمایندگی‌ها قطع نمودن زنجیره‌ی فروش اجناس تقلبی و قاچاق می‌باشد.

دسترسی به لوازم ارزان‌تر با خرید از نمایندگی Schneider
یکی‌دیگر از تأثیرات خرید لوازم الکتریکی از نمایندگی اشنایدر دسترسی به لوازم الکتریکی با قیمتی منصفانه‌تر و ارزان‌تر می‌باشد. در حقیقت از آنجایی که یک نمایندگی بدون هیچگونه واسطه‌ای اجناس خود را از کارخانه‌جات تولیدی دریافت می‌کند، می‌تواند اجناس را با قیمت مصوب و ارزان‌تر از فروشگاه‌های مختلف عرضه کند. به گونه‌ای که افرادی که به دنبال قیمت واقعی محصولات اشنایدر الکتریک هستند، با خرید همیشگی از نمایندگی‌های آن می‌توانند به هدف خود دست یابند.

خرید محصولات دارای ضمانت نامه


خرید اجناسی که دارای ضمانت‌نامه معتبر و ارزشمند هستند، یکی از موضوعات پرطرفدار درمیان بسیاری از فروشندگان و مصرف‌کنندگان اصلی لوازم برقی می‌باشد. چرا که خرید اجناسی که هیچ پشتوانه‌ای در زمینه‌ی تعمیر یا تعویض محصول ندارند به شدت استرس‌زا بوده و به همین دلیل از طرفداران چندان زیادی هم بهره‌مند نیست. نمایندگی اشنایدر با ارائه محصولات دارای ضمانت‌نامه در راستای کاهش استرس‌ها و نگرانی‌هایی که از بابت تهیه محصولات معتبر وجود دارد می‌تواند گام بلندی بردارد.

دستیابی به امکانات بالاتر با خرید از نمایندگی‌های Schneider
علاوه‌بر امکان دستیابی به خریدی مقرون به صرفه و با اصالت، نمایندگی اشنایدر می‌تواند خدمات متنوعی را در اختیار متقاضیان خرید لوازم برقی این برند قراردهد. از جمله خدمات ارزشمندی که توسط این نمایندگی‌ها ارائه می‌شود، می‌توان به خدمات پس از فروش آن که در حوزه‌ی تعمیر و تعویض قطعات مختلف عرضه میشود اشاره نمود. در حقیقت با خرید محصولات مدنظر از نمایندگی‌ها تا پایان مهلت ضمانت‌نامه، امکان استفاده از خدمات متفاوت نمایندگی ایجاد شده و می‌توان با پرداخت هزینه‌ای پایین‌تر به رفع مشکلات پیش آمده در محصول اقدام کرد.

چه تفاوتی میان خدمات نمایندگی‌های متفاوت اشنایدر وجود دارد؟
به طورکلی در میان تنوع خدمات اصلی یک نمایندگی اشنایدر با نمایندگی دیگر تفاوت چندانی وجود نداشته و نمی‌توان گفت که از این نظر یک نمایندگی به دیگری برتری دارد. اما از لحاظ کیفیت خدمات ارائه شده معمولاً تفاوت‌های زیادی میان نمایندگی‌های وجود دارد. به طوری که نمایندگی‌هایی که با تلاش مستمر و کوشش بیشتر سعی در عرضه سریع محصولات خود به مشتریان دارند و یا در صورت وجود مشکل در محصولات فروخته شده خدمات تعمیر وتعویض قطعات را با دقت و حوصله‌ی بیشتری انجام می‌دهند، می‌توانند به عنوان برترین نمایندگی‌های موجود شناسایی شوند.


درصورت تمایل به خرید محصولات اشنایدر از نمایندگی اشنایدر و دسترسی به به محصولاتی با قیمت مصوب و کیفیت مطلوب می‌توانید به فروشگاه الگا کالا عرضه‌کننده تجهیزات برقی مراجعه نمایید. این مرکز که با هدف ایجاد زنجیره‌ای مطمئن جهت ارائه کالا‌های با اصالت و خدمات فنی و مهندسی تأسیس شده، مفتخر است با بهره‌مندی از نیرو‌های کارآمد و جوان، به عنوان اولین شرکت خدماتی دارای مشاوره‌ی ۲۴ ساعته، خدمات ارزنده‌ای را به مشتریان خود ارائه کرده و رضایت آن‌ها را از این نظر جلب نماید. برای استفاده از خدمات این مرکز می‌توانید از آدرس اینترنتی elgakala.com استفاده نمایید.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.