صفحه اصلی / سرخط خبرها / وزارت صمت با برنامه دقیق و مشخص کارها را جلو می‌برد/ تلاش جهادی و مدیریت جهادی، از الزامات تحقق اهداف وزارت صمت است
وزارت صمت با برنامه دقیق و مشخص کارها را جلو می‌برد/ تلاش جهادی و مدیریت جهادی، از الزامات تحقق اهداف وزارت صمت است

مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صمت در سیستان و بلوچستان:

وزارت صمت با برنامه دقیق و مشخص کارها را جلو می‌برد/ تلاش جهادی و مدیریت جهادی، از الزامات تحقق اهداف وزارت صمت است

مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صمت تلاش جهادی و مدیریت جهادی را یکی از الزامات تحقق برنامه‌های وزارت صمت دانست و افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز در جایی اشاره فرموده بودند که ما حتما از شرایط سخت و بحرانها می توانیم با موفقیت عبور کنیم منوط به اینکه اولا صبر و همبستگی خود را حفظ کنیم و ثانیا برای به کارگیری مدیریت جهادی در اداره و پیشبرد امور تلاش کنیم. ایشان در تبیین این مهم اشاره نمودند که در مدیریت جهادی، باید امامت کرد، باید جلوداری کرد، باید راه افتاد و به جلو رفت و به دیگران گفت "بیایید". اگر مدیر حرکت کند و به شهرستانهای محروم برود و به دیگران بگوید که بیایند، همه خواهند آمد ولی اگر در طبقه چهاردهم بنشینیم و به دیگران بگوییم که به جلو بروید، این دستور تا از طبقه ی چهاردهم به طبقه ی اول برسد، ممکن است یکسال طول بکشد! به همین دلیل است که در دوره ی جدید، از همه همکاران محترم در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمانهای آن انتظار می رود که با تمام توان، برای بکارگیری این رویکرد و مدیریت جهادی، تلاش نمایند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شاتا، شهاب جنابی در مراسم تکریم و معارفه روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: بخش صنعت، معدن و تجارت ضمن گستره ماموریت در حیطه وظایف خود، اثر وسیعی در زندگی مردم دارد و از این نظر دارای حساسیت بالایی است و به همین دلیل مسئولان استانی در همه استان‌ها توجه ویژه ای به این بخش دارند و استاندار توانمند و انقلابی این استان نیز که خود از خانواده ی صنعت، معدن و تجارت می باشند، در دیداری که امروز صبح با ایشان داشتیم‌، بر اهمیت این بخش و حمایت همه جانبه برای تحقق اهداف مورد نظر تاکید فرمودند.
وی با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان استانی ویژه برای ما است، بیان کرد: استاندار توانمند و انقلابی سیستان و بلوچستان خود زمانی در عالی ترین سطح وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور و اثرگذاری داشته اند و حضور ایشان فرصت ارزشمندی برای این استان است و در دیدار امروز صبح نیز بر حمایت همه جانبه برای تحقق اهداف این بخش در استان تاکید نمودند.
سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های خوبی دارد
مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صمت با بیان اینکه سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های خوبی در حوزه صنعت، معدن و تجارت دارد، ادامه داد: علیرغم همه زحماتی که تاکنون کشیده شده است اما باید کارهای بیشتری برای رشد هر چه بیشتر ظرفیت‌های این استان انجام شود.
جنابی همچنین تصریح کرد: سیستان و بلوچستان مرز گسترده ای برای تجارت با کشورهای همسایه دارد که از این ظرفیت برای ارتقای مباحث تجاری و صادراتی به خصوص با کشورهای همسایه باید نهایت استفاده را کرد.
وزیر صمت با برنامه دقیق و مشخصی کارها را جلو می‌برند
وی با بیان اینکه وزیر صمت با برنامه دقیق و مشخصی کارها را جلو می‌برند، تصریح کرد: بسیاری از برنامه‌های وزارت صمت در دوره جدید، برای عملیاتی شدن نیازمند مشارکت جدی استانها و ذینفعان مختلف این بخش می باشند و سازمانهای صمت استانی باید در این زمینه مشارکت فعال داشته باشند. به عنوان نمونه برای موفقیت پروژه درج قیمت تولیدکننده، استانها به خوبی پای کار آمدند و دارند تلاش می کنند.
ورود همه ذینفعان به طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری وزارت صمت
مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صمت در ادامه به طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری اشاره کرد و گفت: این طرح برش‌های استانی و شهرستانی دارد و در رویکرد جدید با ورود همه ذینفعان استانی و شهرستانی، لازم است یرای اجماع نسبی در خصوص برنامه آمایشی هر استان و شهرستان، تلاش شود و سپس مراحل تصویب و
اجرایی شدن را دنبال خواهدکرد.
سازمان‌های صمت استانی نوک پیکان خدمت رسانی هستند
وی سازمان‌های صمت استانی را نوک پیکان خدمت رسانی به ذینفعان این حوزه دانست و گفت: حوزه وزارتی در تعامل با استان‌ها و با ارتباط مستقیمی که با استان‌ها دارد از هیچ کوششی برای پیشبرد امورات و اهداف وزارت صمت فروگذاری نمی‌کند.
ادغام واقعی با استقرار ساختار جدید وزارت صمت
مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صمت با اشاره به استقرار ساختار جدید وزارت صمت، تصریح کرد: ادغام واقعی که از تشکیل وزارت صنعت، معدن و تجارت مورد انتظار بوده است در ساختار جدید تلاش شد محقق شود.
گفتنی است در این آیین از تلاش ها و اقدامات داوود شهرکی در جایگاه ریاست سازمان صمت استان سیستان و بلوچستان قدردانی و ایرج حسن پور به عنوان رییس این سازمان معرفی شد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.