صفحه اصلی / اسلایدر / آورده مردم در نهضت ملی مسکن به ۵٫۷ هزار میلیارد تومان رسید
آورده مردم در نهضت ملی مسکن به ۵٫۷ هزار میلیارد تومان رسید

آورده مردم در نهضت ملی مسکن به ۵٫۷ هزار میلیارد تومان رسید

کسب و کار نیوز- بر اساس مستندات رسیده از بانک مسکن تاکنون 197 هزار 111 متقاضی نهضت ملی مسکن نسبت به پرداخت آورده اولیه خود در پروژه اقدام کرده‌اند.

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس اطلاعات بدست آمده از خلاصه وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن، تا تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ ماخوذه از سامانه TEM، تاکنون ۱۹۷ هزار ۱۱۱ متقاضی اقدام به تکمیل آورده خود کردند. مجموع مبالغ پرداختی در حساب نزد بانک مسکن تحت عنوان آورده متقاضی تا تاریخ مذکور به ۵ هزار ۶۹۶ میلیارد تومان رسیده است. بر این مبنا، ۶۵ هزار ۲۶۷ متقاضی تاکنون آورده بین ۱ تا ۱۰ میلیون تومان را به بانک ارائه کرده‌اند.

*جزئیات پرداخت آورده متقاضیان در نهضت ملی مسکن

از سوی دیگر ۸ هزار ۴۳۹ متقاضی نیز بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان آورده به پروژه نهضت ملی مسکن تزریق کردند. همچنین ۶ هزار ۶۳۷ متقاضی نیز آورده بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان داشتند.از سوی دیگر متقاضیانی که بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان آورده به پروژه تزریق کردند، بالغ بر ۳۴ هزار ۶۰۶ نفر هستند. بیشترین تعداد متقاضی نیز مرتبط با متقاضیانی است که بیش از ۴۰ میلیون تومان آورده داشته‌اند. بر این مبنا این دسته از متقاضیان ۸۱ هزار ۸۷۲ نفر برآورد می‎شوند.لازم به ذکر است تا کنون ۱۰۲ هزار ۳۴ متقاضی نسبت به تکمیل وجه آورده خود اقدام نکرده‌اند و ۱۴ هزار ۹۹۱ نفر نیز قرارداد خود را فسخ نموده‌اند.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.