صفحه اصلی / سرخط خبرها / تعیین تکلیف مشارکت در اجرای قطعات ۲ و ۹ جاده تربت- سنگان/ برنامه تدوین طرح جامع توسعه سنگان
تعیین تکلیف مشارکت در اجرای قطعات ۲ و ۹ جاده تربت- سنگان/ برنامه تدوین طرح جامع توسعه سنگان

رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد:

تعیین تکلیف مشارکت در اجرای قطعات ۲ و ۹ جاده تربت- سنگان/ برنامه تدوین طرح جامع توسعه سنگان

رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: میزان مشارکت صنایع مستقر در منطقه سنگان در اجرای قطعات 2 و 9 جاده تربت – سنگان تعیین تکلیف شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شاتا، وجیه ا… جعفری در نشست بررسی مصوبات شرکت تامین و توسعه زیرساخت های شرق ایران ضمن بیان مطلب مذکور گفت: طبق الحاقیه موافقت نامه، سهم مشارکت شرکت تامین و توسعه زیرساخت های شرق ایران به نمایندگی از صنایع مستقر در منطقه سنگان در اجرای قطعات ۲ و ۹ جاده تربت- سنگان، ۵۰ درصد است.
وی افزود: همچنین، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به نمایندگی از وزارت راه و شهرسازی، در این طرح ۵۰ درصد مشارکت خواهد داشت. انعقاد رسمی الحاقیه موافقت نامه تفاهم نامه مذکور با طرف های قرارداد در دستور کار است.

برنامه تدوین طرح جامع توسعه سنگان
جعفری با اشاره به برنامه تدوین طرح جامع توسعه سنگان بیان کرد: در این طرح، زیرساخت های مورد نیاز این منطقه متناسب با طرح های توسعه ای بررسی و تدوین خواهد شد.
در این جلسه، اعضای هیات مدیره شرکت تامین و توسعه زیرساخت های شرق ایران شامل شرکت های مجتمع فولاد خراسان، اُپال پارسیان، فولاد سنگان، گسترش صنایع معدنی کاوه پارس و نیز شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد حضور داشتند.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.