صفحه اصلی / اجتماعی / حقوق‌بگیران دولت بخوانند/ دستور ویژه رییس‌جمهور درباره عیدی کارمندان و بازنشستگان
حقوق‌بگیران دولت بخوانند/ دستور ویژه رییس‌جمهور درباره عیدی کارمندان و بازنشستگان

حقوق‌بگیران دولت بخوانند/ دستور ویژه رییس‌جمهور درباره عیدی کارمندان و بازنشستگان

کسب و کار نیوز- رئیسی سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های اجرایی را ملزم کرد عیدی بازنشستگان را سریعا پرداخت کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز، در جلسه یکشنبه شب ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، موضوع تغییرات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرارگرفت.

در این جلسه مسئولان سازمان برنامه و بودجه گزارشی از تغییراتی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بودجه سال آینده ایجاد کرده‌اند ارائه دادند.

رئیس جمهور تاکید کرد که بودجه با نگاهی واقع بینانه به درآمدها و منابع کشور دیده شود و مسئولان سیاست های دولت را در چارچوب بررسی لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی پیگیری کنند.

رئیسی گفت: ایجاد ثبات در کلیه متغیرهای کلان اقتصادی مورد توجه قرار گیرد و همه سیاست‌های دولت در بودجه سال ۱۴۰۱ به گونه‌ای باشد تا علاوه بر ثبات، سبب رونق سرمایه گذاری، تولید، کار آفرینی و اشتغال شود.

در ادامه این جلسه گزارشی از وضعیت بازار و روند قیمت‌ها ارائه شد و رئیس جمهور، وزارت خانه های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی را ملزم کرد مراقبت های لازم را برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای مصرفی و اقلام خوراکی در ماه پایانی امسال به عمل آورند و اجازه هیچ گونه افزایش قیمت کالاها را ندهند.

همچنین در این جلسه موضوع تامین و پرداخت عیدی بازنشستگان مورد توجه قرار گرفت و دکتر رئیسی سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های اجرایی را ملزم کرد حقوق و عیدی کارکنان و بازنشستگان را سریعا پرداخت کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.