صفحه اصلی / اصناف / موفقیت فعالان اقتصادی حوزه لوازم خانگی فلزی در سایه تعهد/ به ایجاد صنعت لوازم خانگی نیاز داریم
موفقیت فعالان اقتصادی حوزه لوازم خانگی فلزی در سایه تعهد/ به ایجاد صنعت لوازم خانگی نیاز داریم

موفقیت فعالان اقتصادی حوزه لوازم خانگی فلزی در سایه تعهد/ به ایجاد صنعت لوازم خانگی نیاز داریم

کسب و کار نیوز- رئيس اتحاديه فروشندگان لوازم فلزي خانگي(آشپزخانه) تهران گفت: تعهد فعالان اقتصادي در اين مجموعه موفقيت اين صنعت را به ارمغان آورده است. واردکنندگان اين حوزه به محض فراهم شدن شرايط مناسب براي توليد و ممانعت از ورود کالاها، سرمايه هاي خود را در خط توليد سرازير کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز ، حسن حسنی ادامه داد: این افراد به جای اینکه به دنبال تولید کارهای کاذب باشند و یا در واسطه گری سرمایه گذاری کنند، متعهدانه در خط تولید با تمامی سختی هایش قدم برداشته و توانستند تولیدات خود را در مدت زمان کوتاهی به بهترین کیفیت برسانند.

وی با بیان اینکه قدم های استوار تولیدکنندگان اشتغالزایی در این راه را بسیار گسترده کرد افزود: انواع آلیاژهای به کار رفته در ظروف مختلف چدن، تفلون و استیل منجر به ایجاد بیش از ۶۰۰ تا ۷۰۰ کارخانه گردیده که هر یک روزانه تعداد زیادی از نیازهایی بازار را مرتفع می سازند. این پیشرفت در برخی از کالاها تنها در دو سال اخیر رخ داده است. تعهد فعالان اقتصادی در این مجموعه موفقیت این صنعت را به ارمغان آورده است؛ بطوریکه در مقایسه با کالاهای خارجی به جرات می توان گفت بهتر عمل کرده و در کشور خواهان بیشتری دارند. حتی اگر قیمت آن بیشتر از نوع خارجی اش باشد، خریدار نوع ایرانی را ترجیح می دهد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم فلزی خانگی(آشپزخانه) تهران در خصوص تنوع کالایی در انواع لوازم آشپزخانه بیان داشت: وسعت تنوع در محصولات و کالاهای آشپزخانه بسیار زیاد است از لوازم ریز برقی گرفته تا انواع لوازم کاربردی و ظروف پخت و پز در آشپزخانه شامل این صنف است.

حسنی تصریح کرد: ما نیاز به ایجاد صنعت لوازم خانگی داریم. مراحل خط تولید را پشت سر می گذاریم؛ اما تا زمانی که صنعت لوازم ریز برقی و آشپزخانه از خودمان نشود تولیدکنندگان با اشتیاق و انرژی ادامه خواهند داد تا به این صنعت از صفر تا صد دست یابند. اگر مسئولان موانع را ازسر راه بردارند و مواد اولیه را به راحتی در اختیار تولید کننده قرار دهند و نوسانات ارز را کنترل کنند تولید کشور چندین برابر خواهد شد.

وی یکی از راه های توسعه در کشور را صادرات دانست و گفت: ارزش ارز نسبت به پول ملی می تواند برای صادرات مفید فایده باشد. دولت زمینه را باید در کشورهای همسایه فراهم کند تا بتوانیم بازار منطقه را در دست بگیریم. می توانیم تولید را گسترده تر نماییم؛ چون در جایی که بازار داخلی اشباع شود قطعا نیاز به صادارت داریم و این مهم با درایت دولت انجام پذیر است.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.