صفحه اصلی / سرخط خبرها / منتخبان طرح فروش فوق العاده سایپا مشخص شدند
منتخبان طرح فروش فوق العاده سایپا مشخص شدند

منتخبان طرح فروش فوق العاده سایپا مشخص شدند

قرعه‌کشی فروش فوق العاده پنج محصول سایپا در هفته چهارم بهمن انجام شد و اسامی منتخبان پس از تایید نهایی توسط نهادهای نظارتی ساعت ۲۰ امروز (یکشنبه) منتشر خواهد شد.

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از  ایرنا از سایپا، قرعه کشی طرح فروش فوق العاده پنج محصول سایپا شامل کوییک.آر، تیبا۲ با رینگ فولادی، سایپا ۱۵۱، ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی و تیبا اس. ایکس با حضور نهادهای نظارتی و مسوولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در این طرح فروش فوق العاده سایپا، ۷۱۸ هزار و ۸۵۲ نفر شرکت کردند که ۶۵۸ هزار و ۵۴۷ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش پنج‌هزار خودرو است و برای آن‌که حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، ۱۰ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شدند.

در این طرح ۵۰۰ دستگاه خودرو تیبا اس. ایکس عرضه می‌شود. علاوه بر این ۵۰۰ دستگاه کوییک.آر، ۲ هزار دستگاه تیبا۲ با رینگ فولادی، یک‌هزار دستگاه سایپا ۱۵۱ و یک‌هزار دستگاه ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی عرضه شد.

اسامی منتخب طرح فروش فوق العاده سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی ساعت ۲۰ امروز -یکشنبه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد و منتخبان از ساعت هشت صبح فردا (دوشنبه) به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق العاده، پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.