صفحه اصلی / سرخط خبرها / بهترین آمار استقلال در شکست‌ناپذیری/ مجیدی ۴ بازی تا رکورد قلعه‌نویی فاصله دارد
بهترین آمار استقلال در شکست‌ناپذیری/ مجیدی ۴ بازی تا رکورد قلعه‌نویی فاصله دارد

بهترین آمار استقلال در شکست‌ناپذیری/ مجیدی ۴ بازی تا رکورد قلعه‌نویی فاصله دارد

استقلال با ۱۷ بازی بدون باخت، بهترین آمار شکست‌ناپذیری خود را در تاریخ حضور خود در لیگ برتر ثبت کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، در آخرین دیدار از هفته هفدهم لیگ برتر ایران، استقلال دیروز(یک‌شنبه) میزبان ذوب آهن بود که این دیدار با یک گل به نفع شاگردان فرهاد مجیدی تمام شد تا ذوب‌آهن در هر دو بازی رفت و برگشت، شکست بخورد.

کوین یامگا در دقیقه ۵۴ زننده تک گل سه امتیازی تیمش بود و با این نتیجه استقلال ۴۱ امتیازی شد و هم‌چنان با سه امتیاز بیش‌تر از پرسپولیس در صدرجدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت. ذوب آهن هم با ۱۸ امتیاز در رده یازدهم جدول باقی‌ماند.

*استقلالی‌ها رکورد خود را شکستند!

استقلال هم‌چنان با ادامه روند شکست‌ناپذیری خود به رکوردهای قابل توجهی دست پیدا می‌کند. آبی‌پوشان پایتخت با پیروزی در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شدند بهترین آمار خود را در شکست ناپذیری به ثبت برسانند. مجیدی و شاگردانش تا این‌جای کار در ۱۷ بازی متوالی تن به شکست ندادند که این مساله در تاریخ حضور استقلال در رقابت‌های لیگ برتر بی‌سابقه بوده است.

پیش از این، بهترین آمار شکست‌ناپذیری استقلال به فصل ۹۲-۹۱ بازمی‌گردد که آبی‌پوشان از هفته هجدهم تا سی‌وسوم موفق شدند بدون باخت‌ بازی‌های خود را پشت سر بگذارند و در آخر همان فصل هم عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به دست بیاورند.

هم‌چنین استقلال در فصل ۹۵-۹۴ با ۱۵ بازی بدون باخت و در فصل ۹۳-۹۲ با ۱۳ بازی بدون باخت، توانست عملکرد مطلوبی را از خودش برجای بگذارد.

* مجیدی ۴ بازی تا رکورد قلعه‌نویی فاصله دارد!

نگاهی به ادوار گذشته رقابت‌های گذشته لیگ برتر، نشان می‌دهد که بهترین آمار شکست ناپذیری در یک فصل متعلق به سپاهان امیر قلعه‌نویی است. زردپوشان اصفهانی در فصل ۹۰-۸۹ از هفته هشتم تا هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر، بازی‌های خود را بدون باخت سپری کردند و آمار بسیار خوبی را ثبت کردند. استقلال مجیدی نیز برای رسیدن به این رکورد باید در ۴ بازی آینده خود یعنی بازی با تیم‌های تراکتور، نساجی، گل‌گهر و صنعت نفت آبادان نبازد.

* پایان ماجرا

آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر با یکی از بهترین روندهای شکست‌ناپذیری این تیم مصادف شده است که پیش از این فصل بهترین رکورد آبی‌ها به شمار می‌آمد. مجیدی و کادر فنی‌اش تا به این‌جای کار با ۴۱ امتیاز در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارند و روند نتیجه‌گیری آبی‌پوشان، هواداران این تیم را برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر پس از ۱۰ سال امیدوار کرده است و باید دید مجیدی و شاگردانش در ۱۳ بازی باقی مانده لیگ، چه عملکرد از خودشان برجای می‌گذارند.

همچنین مطالعه کنید:

درآمد ۸۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات در ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸۰۵ هزار و ۹۲۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.