صفحه اصلی / سرخط خبرها / هاشمی‌طبا: اگر عزیزی‌خادم مرتکب تخلف شده، باید عزل شود
هاشمی‌طبا: اگر عزیزی‌خادم مرتکب تخلف شده، باید عزل شود

با تاکید بر اینکه نباید مصلحت‌اندیشی کرد

هاشمی‌طبا: اگر عزیزی‌خادم مرتکب تخلف شده، باید عزل شود

رییس سابق سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک می‌گوید، اگر رییس فدراسیون فوتبال مرتکب تخلف شده، بر اساس قانون باید عزل شود و نباید در این باره از اجرای صحیح قانون دریغ کرد.


مصطفی هاشمی‌طبا در گفت و گو با ایسنا در رابطه با درخواست عزل رییس فدراسیون فوتبال از سو اعضای هیات رییسه این فدراسیون به دلایل مختلف اعم نبود شفافیت‌های مالی و عدم اطلاع اعضای هیات رییسه از برخی تصمیمات اتخاذ شده در فدراسیون فوتبال از سوی شهاب الدین عزیزی خادم، اظهار کرد: حتی اگر یک روز تا جام جهانی فوتبال باقی مانده باشد نباید مصلحت اندیشی کرد. آنچه باید ملاک عمل قرار گیرد، قانون است.

وی ادامه داد: متاسفانه کشور ما قربانی مصلحت اندیشی‌ها شده و قانون نادیده گرفته می‌شود، آنچه در فدراسیون فوتبال نیز باید مدنظر قرار گیرد و به آن توجه شود قانون است و نباید از اجرای آن دریغ کرد.

رییس سابق سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه نباید قانون دور زده شود، تاکید کرد: اگر رییس فدراسیون فوتبال مرتکب تخلفی شده است که طبق اساسنامه و قانون هیات رییسه می‌تواند وی را عزل کند، باید این مسئله مدنظر قرار گیرد.

هاشمی طبا ادامه داد: اگر در اجرای قانون مصلحت اندیشی کنیم این مسئله جای اشکال دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در قانون تجارت هیات مدیره از سوی مجمع تعیین می شود و هیات مدیره نیز مدیرعامل را تعیین می کند تا به عنوان کارگزار هیات مدیره فعالیت کند، اظهار کرد: در مدل فدراسیون‌ها، مدیرعامل کارگزار مجمع است و این مسئله با قانون تجارت مطابقت ندارد.

رییس سابق سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک در رابطه با اینکه برخی اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به دلیل بی اطلاعی از برخی تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی رییس فدراسیون فوتبال خواستار عزل وی شده‌اند، تصریح کرد: تمامی مسائل از سوی رییس فدراسیون باید در هیات رییسه مطرح شود و اگر اتفاقی غیر از این رخ داده جای اشکال وجود دارد.

به گزارش ایسنا، بنا به درخواست ۵ نفر از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به منظور عزل موقت شهاب الدین عزیزی خادم، جلسه هیات رییسه ۲۸ بهمن ماه در این راستا برگزار می شود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.