صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / هدف‌گذاری ۱۱۴ پارک برای فعالیت نظام‌مند فروشندگان و دستفروشان
هدف‌گذاری ۱۱۴ پارک برای فعالیت نظام‌مند فروشندگان و دستفروشان

زاکانی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

هدف‌گذاری ۱۱۴ پارک برای فعالیت نظام‌مند فروشندگان و دستفروشان

شهردار تهران از هدف‌گذاری ۱۱۴ پارک برای فعالیت نظام‌مند دستفروشان و فروشندگان خبر داد و گفت: معیشت و اقتصاد شهروندان و شهر برای ما موضوعیت دارد.


به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، علیرضا زاکانی در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهری و در جمع خبرنگاران گفت: امروز پروژه‌های مختلفی در شهر تهران و مناطق مختلف افتتاح شد.

شهردار تهران ادامه داد: اساس کار این است که بتوانیم در بخش‌های مختلف اعم از مسائل زیرساختی و هم در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی ارائه خدمت داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اعتبارات مربوط به پروژه‌ها در مناطق مختلف، متفاوت و فقط در منطقه ۵ بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان بوده است.

زاکانی خاطرنشان کرد: معیشت و اقتصاد شهروندان و شهر برای ما موضوعیت دارد. شهرداری تهران پیگیر یک حکمرانی واحد شهری است و برای چنین موضوعی نسبت به موضوعات مختلفی که شهروندان و شهر ما با آن‌ها درگیر است، احساس مسئولیت می‌کند.

شهردار تهران عنوان کرد: در حال حاضر بالغ بر ۱۱۴ پارک را هدف‌گذاری کردیم که ساز و کاری را داشته باشیم که عزیزانی که دستفروشی می‌کنند یا نیاز به غرفه دارند، بتوانیم در آنجا به نحو بهتری به آن‌ها ارائه خدمت کنیم تا بتوانند داشته‌های خود را در معرض و مسیر خرید مردم قرار دهند.

وی بیان کرد: ابتکاری که صورت گرفت دهها غرفه برای زنان سرپرست خانوار تعبیه شده بود که از آنها بازدید و از همتشان قدردانی به‌عمل آمد.

شهردار تهران در پایان عنوان کرد: تا پایان سال هم افتتاح ایستگاه مترو و هم سایر پروژه‌ها را خواهیم داشت.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.