صفحه اصلی / اقتصادی / باوجود تیم نخبگان، راگا هر ماه یک محصول جدید به بازار عرضه می‌کند /دریافت مجوز از غذا و دارو با عدم شفافیت و فرسایش روبروست
باوجود تیم نخبگان، راگا هر ماه یک محصول جدید به بازار عرضه می‌کند /دریافت مجوز از غذا و دارو با عدم شفافیت و فرسایش روبروست

در همایش چابک سازی بنگاههای اقتصادی ، مدیرعامل راگا مطرح کرد :

باوجود تیم نخبگان، راگا هر ماه یک محصول جدید به بازار عرضه می‌کند /دریافت مجوز از غذا و دارو با عدم شفافیت و فرسایش روبروست

عباس ابوحمزه، مدیر عامل مجموعه راگا تولیدکننده به روز رسانی علم با توجه به رشد روزافزون علم دیجیتال، بازاریابی و سایر علم ها در جهان را از راهکارهای پیشبرد بنگاه های اقتصادی دانست.

چهارمین اجلاس چابک سازی بنگاه‌های اقتصادی کشور روز جمعه ۸ بهمن ماه از ساعت ۱۴:۳۰ بعداز ظهر در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما با حضور جمعی از سخنرانان و اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور، صاحب‌نظران و کارشناسان عرصه مدیریت و اقتصاد و نیز منتخبانی از صاحبان کسب‌وکار و بنگاه‌های اقتصادی کشور با هدف شناسایی رهبران اقتصادی و تقدیر از آنان برگزار شد.

عباس ابوحمزه، مدیر عامل مجموعه راگا متولد ۱۳۶۰ تولید کننده بیش از ۵۰ محصول آرایشی، بهداشتی در کشور از سال ۱۳۹۲ در این عرصه فعالیت دارد.

عباس ابوحمزه در ارتباط با تاثیر همایش ها بر بنگاه های اقتصادی گفت: به روز رسانی اطلاعات و آموزش از پیش تعیین شده در این همایش ها از تأثیرات مثبت آن بر بنگاه های اقتصادی است.
مدیر مجموعه راگا عدم اطلاع رسانی اتحادیه ها، آگاه سازی و تشویق بنگاه های اقتصادی را از چالش های پیش روی بنگاه های اقتصادی دانست و گفت: عدم ثبات قیمتی در بازار، تغییر قیمت مواد اولیه در کوتاه مدت، عدم شفافیت سازمان های متولی، ارائه مجوز و سنگ اندازی دولت بر فرایند دریافت مجوز از سایر چالش های پیش روی بنگاه های اقتصادی است که مانع پویایی چابک سازی بنگاه های اقتصادی در بلند مدت است.

ابوحمزه با انتقاد از اینکه در ارگانهای دولتی و سازمان غذا و دارو هیچ رویه شفافی در خصوص مجوز وجود دندارد افزود: هر چه به روند اعطای مجوز تسریع بخشیده شود،قطعا بازار کاری بهتری خواهیم داشت و چرخه اقتصادی کشور به درستی به چرخش درمی آید.
وی در آخر به روز رسانی علم با توجه به رشد روزافزون علم دیجیتال، بازاریابی و سایر علم ها در جهان را از راهکارهای پیشبرد بنگاه های اقتصادی دانست.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.