صفحه اصلی / سرخط خبرها / تدوین برنامه‌های نظارتی سایپا برای دستیابی حداکثری به رضایت مشتریان
تدوین برنامه‌های نظارتی سایپا برای دستیابی حداکثری به رضایت مشتریان

در گردهمایی مدیران و روسای بازرسی گروه سایپا مطرح شد:

تدوین برنامه‌های نظارتی سایپا برای دستیابی حداکثری به رضایت مشتریان

در گردهمایی مدیران بازرسی گروه خودروسازی سایپا، بر فرآیندهای پیشگیرانه و تقدم موضوع بر پیگیری‌های بعدی تأکید و مقرر شد برنامه‌های نظارتی با رویکرد دستیابی حداکثری به رضایت مشتریان، حفظ منافع ذی نفعان و کمک به مدیران ارشد شرکت ها به صورت ویژه تدوین شود و در دستور کار قرار گیرد.


به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپانیوز، مدیر بازرسی گروه خودروسازی سایپا در این گردهمایی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، با ذکر نکات مهم انتظارات مدیریت ارشد، برنامه و سیاست‌های حوزه بازرسی گروه سایپا را تشریح کرد.

سید محمدرضا موسویان با اشاره به بیانات راهگشا و روشنگر مقام معظم رهبری در جمع صنعتگران کشور اظهار کرد: پس از طرح دغدغه های رهبر انقلاب، مدیرعامل گروه سایپا طی دستوری، بخشی از سیاست ها و اهداف مورد انتظار جهت اجرای فرمایشات رهبری را در حوزه نظارت ابلاغ کرد که براساس آن برنامه ریزی های نظارتی تدوین و اجرا خواهد شد.

او در ادامه با ذکر حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که فرمودند حیثیت و آبروی مومن، همانند حرمت جان و مال اوست، افزود: حفظ کرامت انسانی و آبروی افراد امری بسیار مهم است و این موضوع در همه شئونات شخصی و شغلی باید سرلوحه رفتار و فعل بازرسان قرار گیرد.

موسویان با تاکید به تصریح قانون گذار در قوانین جاری کشور به مواد ۲۲، ۳۷ و ۳۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی گفت: البته این امر نباید بهانه و دستمایه‌ای برای سودجویان و سوء استفاده و قانون‌گریزی قرار گیرد که برای تفکیک این امر نقش آفرینی بازرسان در شرکت های گروه بسیار با اهمیت است.

همچنین مطالعه کنید:

تجارت الکترونیکی در بازارهای سنتی افزایش یافت/ادامه رشد شتابان تجارت الکترونیکی

شایلی قرائی به گزارش مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، «امین کلاهدوزان» در نخستین جلسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.